خبرگزاری کار ایران

گروگان‌گیری در شرکت واحد تهران خاتمه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۶۹

چکیده: «خبرنگارانی که در محوطه سامانه شماره 3 اتوبوس‌رانی تهران حضور داشتند مشاهده کرده‌اند که در ساعت 18 و 50 پس از متصاعد شدن دود غلیظی در اتاق مدیرعامل که احتمال می‌رود گاز اشک‌آور بوده باشد، پلیس فردی را دست بسته از در پشتی ساختمان شرکت واحد خارج کرده است.»

پس از ساعت‌ها عملیات پلیسی، سرانجام در ساعت 18 و 50 دقیقه با دستگیری «بهرام.س» ماجرای گروگان‌گیری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه توسط یک راننده اخراجی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در محل حادثه، خبرنگارانی که در محوطه سامانه شماره 3 اتوبوس‌رانی تهران حضور داشتند مشاهده کرده‌اند که در ساعت 18 و 50 پس از متصاعد شدن دود غلیظی در اتاق مدیرعامل که احتمال می‌رود گاز اشک‌آور بوده باشد، پلیس فردی را دست بسته از در پشتی ساختمان شرکت واحد خارج کرده است.

پس از این اتفاق خبرنگاران مشاهده کرده‌اند به تدریج برادر، همسر و والدین فرد گروگان‌گیر از درب پشتی ساختمان خارج شده‌اند.

همچنین با خروج معاون دادستان تهران و رئیس پلیس تهران می‌توان نتیجه گرفت ماجرای گروگان‌گیری خاتمه یافته است.

تا این لحظه هیچ خبر رسمی از جانب پلیس پیرامون خاتمه گروگان‌گیری و وضعیت سلامت دو گروگان باقی مانده و بهرام.س منتشر نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز