خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

برپایی نمایشگاه کتاب رضوی در اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۲۷

علاقه مندان دراین نمایشگاه با کتب اهل بیت و معصومین (ع) آشنا می شوند و از تازه‌ترین منابع منتشر شده در این خصوص اطلاع پیدا می‌کنند.

ایلنا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری نمایشگاه کتاب رضوی در سومین روز از دومین هفته فرهنگ رضوی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجتبی ابراهیمی در این خصوص گفت: این نمایشگاه هر روز از ساعت هشت صبح تا چهار بعدازظهر پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

وی اظهار داشت: علاقه مندان دراین نمایشگاه با کتب اهل بیت و معصومین (ع) آشنا می‌شوند و از تازه‌ترین منابع منتشر شده در این خصوص اطلاع پیدا می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه که در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود تا ۲۵ شهریور ماه دایر خواهد بود.

ابراهیمی افزود: در هفته رضوی علاوه بر اداره کل ارشاد، ادارات ارشاد شهرستان‌های استان نیز اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب رضوی نموده‌اند.

دبیر دومین هفته فرهنگ رضوی ادامه داد: مطالعه از مواردی است که در دین اسلام و در روایت‌های ائمه (ع) تاکید فراوانی شده است چراکه باعث وسعت روح و افزایش آگاهی انسان می‌شود.

وی ابراز داشت: انسان آگاه کمتر در مسیر انحراف قرار می‌گیرد و با شناخت ثواب از ناثواب در گرداب غفلت فرو نمی‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز