خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزشی چگونگی تشکیل تعاونی در منطقه آزاد ارس برگزار شد

کد خبر : ۸۶۲۰۱

این کارگاه با هدف استفاده از ظرفیت و توان بانوان، بهره‌مندی از مزیت‌های تعاون در جامعه در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

ایلنا: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلفا از برگزاری کارگاه آموزشی چگونگی تشکیل و اداره موفق تعاونی‌ها ویژه بانوان در محدوده منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از جلفا، رشید ابراهیمی گفت: این کارگاه آموزشی با هدف توانمندسازی جوامع مختلف بویژه بانوان در محدوده منطقه آزاد ارس برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی یک روزه که به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و مدیریت اجتماعی سازمان منطقه آزاد ارس و با حضور و تدریس اساتید و کار‌شناسان تعاون اداره کل برگزار شد، مباحث آموزشی و تحلیلی تشکیل و اداره تعاونی‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: چگونگی تشکیل تعاونی زنان، شرایط و قوانین مربوط به تشکیل تعاونی‌ها، تعاونی‌های دانش بنیان، تسهیلات و اعتبارات مربوط به تعاونی‌ها از جمله مباحث مهم این کارگاه آموزشی بود.

ابراهیمی یادآور شد: استفاده از ظرفیت و توان بانوان، با بهره‌مندی از مزیت‌های تعاون در جامعه کارگاه آموزشی چگونگی تشکیل تعاونی‌ها در منطقه آزاد ارس از دیگر اهداف برپایی این کارگاه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز