خبرگزاری کار ایران

با موضوع مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی؛

فراخوان آثار انیمیشن و گرافیک منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۳۴

زمان ارسال آثار تا پایان 31 خردادماه بوده و پس از داوری نهایی طرح ها، علاوه بر جوایز ویژه، آثار برتر این فراخوان در بخش تولید از سوی شرکت گاز مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

ایلنا: فراخوان آثار انیمیشن و گرافیک با موضوع مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی منتشر شد.

به گزارش ایلنا از تبریز، رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: این فراخوان با هدف بهره گیری هر چه بیشتر از آثار دانشجویان و هنرآموزان این رشته و افزایش تعاملات سازنده با بخش دانشگاهی و حمایت از طرح ها و ایده های اجرایی در حوزه انرژی انجام شده است.

محمدعلی فتح اله زاده افزود: این فراخوان با همکاری نزدیک دانشگاه هنر و داوری اساتید برجسته رشته انیمیشن و گرافیک با موضوعات طرح‌های گرافیکی و انیمیشنی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی، ایده‌های انیمیشنی و طرح های پیشنهادی درخصوص اطلاع رسانی مصرف بهینه و ایمن از گاز به منظور بهره گیری از نیروی فکری جوان و فعال انجام می پذیرد.

وی ادامه داد: زمان ارسال آثار تا پایان 31 خردادماه بوده و پس از داوری نهایی طرح ها، علاوه بر جوایز ویژه، آثار برتر این فراخوان در بخش تولیدمورد حمایت قرار خواهد گرفت.

فتح اله زاده ضمن تاکید بر مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان و علاقه مندان این رشته ها تصریح کرد: حوزه انرژی و گاز از مهمترین بخش‌های زیرساختی کشور بوده و لذا سرمایه گذاری و همکاری هر چه بیشتر در این بخش زمینه ساز ارتقای فرهنگ صحیح مصرف از این نعمت الهی در بین مردم بوده تا بتوان با بکارگیری ایده های خلاقانه جوانان این مرز و بوم بهترین راهکار اجرایی در حوزه اطلاع رسانی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی را بکار گیریم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز