خبرگزاری کار ایران

دوره آموزشی طراحی وب در کانونهای فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی

این دوره با هدف زمینه سازی برای پرورش و شکوفایی خلاقیت، نوآوری و بروز استعدادهای نهفته جوانان و نوجوانان، بالا بردن توان علمی و مهارتی افراد، حضور فعال در مسابقات و جشنواره ها، افزایش مهارتهای سخت افزاری و نرم افزاری برگزار می‌شود.

ایلنا - تبریز: دوره آموزشی طراحی وب، سازه های ماکارونی و ربات جنگجو برای اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا این دوره آموزشی با همکاری سازمان فنی حرفه ای استان و آموزشگاه فرانگر تبریز برای اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود و تمامی علاقمندان خواهر وبرادر از تمامی مقاطع تحصیلی می توانند برای ثبت نام در این دوره آموزشی از فردا دوم مهر به دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مراجعه کرده و یا با این مرکز تماس بگیرند.

این دوره با هدف زمینه سازی برای پرورش و شکوفایی خلاقیت، نوآوری و بروز استعدادهای نهفته جوانان ونوجوانان،بالا بردن توان علمی و مهارتی افراد، حضور فعال در مسابقات و جشنواره ها، افزایش مهارتهای سخت افزاری و نرم افزاری برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی در 90 ساعت بصورت 20 جلسه یک ونیم ساعته شامل 50 ساعت آموزش حضوری و 40 ساعت کار در خانه در محل مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریزبرگزار خواهدشد و به افرادی که در این دوره حد نصاب لازم را کسب کنند از طرف سازمان فنی حرفه ای استان گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد.

دوره آموزشی طراحی وب،سازه های ماکارونی و ربات جنگجو به همت دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری کانون فرهنگی هنری وتخصصی IT عصرظهور مسجد صاحب الزمان (عج) قراملک برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز