خبرگزاری کار ایران

تمدید قرارداد پویول، مسی و ژاوی

مسی تا 6 سال دیگر در بارسا می ماند

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۵۹

براساس قراردادهای جدید، پویول و ژاوی تا سال 2016 و مسی تا سال 2018 در بارسا خواهد ماند.

براساس قراردادهای جدید، پویول و ژاوی تا سال 2016 و مسی تا سال 2018 در بارسا خواهد ماند. این قراردادها طی چند هفته آینده نهایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که قرارداد 3 ستاره اصلی این باشگاه، مسی، ژاوی و پویول، تمدید شده است. قرارداد قبلی پویول که در یکی ـ دو فصل اخیر با مصدومیت های زیادی دست به گریبان بوده، در پایان فصل جاری به اتمام می رسید اما او اکنون قرارداد خود را برای 3 سال دیگر با باشگاه کاتالانی تمدید کرد.

ژاوی 32 ساله هم که تا سال 2014 با بارسا قرارداد داشت، اکنون برای تمدید قرارداد خود تا 2 سال دیگر به توافق رسید البته او هفته گذشته فاش کرده بود که مذاکرات تمدید قرارداد وی در مراحل پایانی قرار دارد.

این هافبک باتجربه فصل جاری هم یکی از ارکان اصلی بارسا بوده و در 16 دیداری که برای این تیم به میدان رفت، 3 گل نیز به ثمر رساند.

مسی نیز تا سال 2016 با بارسا قرارداد داشت اما این باشگاه سخت به دنبال تمدید قرارداد این ستاره 25 ساله برای مدت بیشتری بود؛ به ویژه بعد از نمایش های درخشانی که این بازیکن در سال جاری به نمایش گذاشت و چشم های زیادی را خیره کرد.

این ستاره آرژانتینی در سال 2012 تاکنون 90 گل به ثمر رسانده و در رقابت های این فصل لالیگا نیز با 25 گل در 16 دیدار، در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز