خبرگزاری کار ایران

هشدار جدی در پاریس

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۳۲۷

شورای شهر پاریس "چهار تا هشت عملیات تجمیع" را در سال انجام می دهد که بر اساس آن "وضعیت عمومی شبکه معدن در شهر پاریس نسبتاً رضایت بخش است". تلفن‌های همراه روز دوشنبه در سرتاسر پاریس پینگ کردند و پیام بسیار مهم وزیر کشور فرانسه را تحت عنوان هشداردهنده «هشدار بسیار جدی» به ساکنان گوشزد کردند، با این حال، این فقط یک یادآوری در مورد اجرای یک محیط امنیتی سخت‌گیرانه برای پاریس 2024 بود. این اطلاعیه برای تاکید بر نیاز به دانلود یک کد QR رایگان، که برای سفر در طول مسابقات مورد نیاز است، در 26 ژوئیه آغاز می شود و مراسم افتتاحیه در رودخانه سن یک هدف امنیتی پرخطر در نظر گرفته می شود. متن ناگهانی که دقیقا ساعت 8 شب فلش شد. اشاره کرد که دسترسی به چنین مناطقی از 18 جولای محدود خواهد شد، اقدامی که بر ساکنان، کارمندان، مغازه داران و مهمانان هتل و رستوران در مجاورت تاثیر خواهد گذاشت. در ابتدا به عنوان یک هشدار معمولی بود، صدای زنگ بلندی به صدا در آمد که باعث تعجب و کمی هرج و مرج در شبکه های اجتماعی شد و حتی سخنرانی وزیر کشور در مجلس را قطع کرد. "هشدار بسیار جدی" در پایتخت فرانسه حتی در تلفن های در حالت بی صدا به صدا درآمد و هشدار خود را با حروف بزرگ نشان داد. «مهم: پیام وزارت کشور در رابطه با محیط امنیتی مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک»، از «ساکنان، کارمندان، مغازه‌داران، مهمانان هتل و رستوران» خواست تا به یک پلتفرم متصل شده و کد QR را دریافت کنند. به آنها اجازه دهید از تاریخ ذکر شده تا 26 جولای، زمانی که بازی ها شروع می شود، به منطقه امن دسترسی داشته باشند. بازی‌های المپیک تابستانی، در میان بسیاری از تهدیدات دیگر، با یک چالش بی‌سابقه امنیت سایبری روبه‌رو است و برگزارکنندگان پاریس 2024 در حال همکاری نزدیک با آژانس ملی امنیت اطلاعات فرانسه (ANSSI) و شرکت‌های امنیت سایبری Cisco و Eviden (Atos Group) هستند تا تأثیر سایبری را به حداقل برسانند. حملات همین آخر هفته گذشته، پروفایل X وزیر ورزش آملی اودئا کاسترا هک شد.

به گزارش ایلنا، شورای شهر پاریس "چهار تا هشت عملیات تجمیع" را در سال انجام می دهد که بر اساس آن "وضعیت عمومی شبکه معدن در شهر پاریس نسبتاً رضایت بخش است".

تلفن‌های همراه روز دوشنبه در سرتاسر پاریس پینگ کردند و پیام بسیار مهم وزیر کشور فرانسه را تحت عنوان هشداردهنده «هشدار بسیار جدی» به ساکنان گوشزد کردند، با این حال، این فقط یک یادآوری در مورد اجرای یک محیط امنیتی سخت‌گیرانه برای پاریس 2024 بود.

این اطلاعیه برای تاکید بر نیاز به دانلود یک کد QR رایگان، که برای سفر در طول مسابقات مورد نیاز است، در 26 ژوئیه آغاز می شود و مراسم افتتاحیه در رودخانه سن یک هدف امنیتی پرخطر در نظر گرفته می شود.

متن ناگهانی که دقیقا ساعت 8 شب فلش شد. اشاره کرد که دسترسی به چنین مناطقی از 18 جولای محدود خواهد شد، اقدامی که بر ساکنان، کارمندان، مغازه داران و مهمانان هتل و رستوران در مجاورت تاثیر خواهد گذاشت. در ابتدا به عنوان یک هشدار معمولی بود، صدای زنگ بلندی به صدا در آمد که باعث تعجب و کمی هرج و مرج در شبکه های اجتماعی شد و حتی سخنرانی وزیر کشور در مجلس را قطع کرد.

"هشدار بسیار جدی" در پایتخت فرانسه حتی در تلفن های در حالت بی صدا به صدا درآمد و هشدار خود را با حروف بزرگ نشان داد.

«مهم: پیام وزارت کشور در رابطه با محیط امنیتی مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک»، از «ساکنان، کارمندان، مغازه‌داران، مهمانان هتل و رستوران» خواست تا به یک پلتفرم متصل شده و کد QR را دریافت کنند. به آنها اجازه دهید از تاریخ ذکر شده تا 26 جولای، زمانی که بازی ها شروع می شود، به منطقه امن دسترسی داشته باشند.

بازی‌های المپیک تابستانی، در میان بسیاری از تهدیدات دیگر، با یک چالش بی‌سابقه امنیت سایبری روبه‌رو است و برگزارکنندگان پاریس 2024 در حال همکاری نزدیک با آژانس ملی امنیت اطلاعات فرانسه (ANSSI) و شرکت‌های امنیت سایبری Cisco و Eviden (Atos Group) هستند تا تأثیر سایبری را به حداقل برسانند. حملات همین آخر هفته گذشته، پروفایل X وزیر ورزش آملی اودئا کاسترا هک شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز