خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به نمایندگان مجلس؛

کمیته ملی المپیک خواستار بازنگری در استیضاح وزیر ورزش شد

asdasd

با توجه به هماهنگی خوبی که بین کمیته المپیک و وزارت ورزش از زمان حضور وزیر ایجاد شده، استیضاح وزیر می‌تواند روند مناسب ایجاد شده که زمینه ساز موفقیت‌های بیش از پیش است را از بین ببرد.

اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک کشورمان در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس خواستار بازنگری در تصمیم استیضاح وزیر ورزش و جوانان شدند.

به گزارش ایلنا، در این نامه که به مجلس شورای اسلامی ارسال شده آمده: «با توجه به هماهنگی خوبی که بین کمیته المپیک و وزارت ورزش از زمان حضور وزیر ایجاد شده، استیضاح وزیر می‌تواند روند مناسب ایجاد شده که زمینه ساز موفقیت‌های بیش از پیش است را از بین ببرد.»

در ادامه این نامه آمده: «روند خوب حاکم بر ورزش کشور و اتحاد و همدلی که امروز شاهد آن هستیم برای نخستین بار حاکم شده و بدون شک با ادامه آن بعد از پیروزی‌های بی‌سابقه ملی پوشان کشورمان در آوردگاه بزرگ المپیک و پارالمپیک می‌بایست منتظر موفقیت‌های بیشتر در بازی‌های پیش‌رو و میادین بزرگ و حساس جهانی و قاره ای باشیم. لذا از شما نمایندگان محترم و دلسوز و فهیم مجلس شورای اسلامی درخواست می گردد تا ضمن بازنگری در تصمیم استیضاح وزیر ورزش و جوانان با حمایتی دو چندان مسیر موفقیت‌های پیش‌رو را هموارتر سازید. اکنون و در حالی که فقط چند ماه تا آغاز بازی‌های مهمی همچون بازی‌های آسیایی نوجوانان، بازی‌های آسیایی داخل سالن و المپیک باقیمانده، اعلام می‌شود که اصرار بر این تصمیم می‌تواند عواقب جبران ناپذیری برای ورزش داشته باشد.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز