خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی:

استیضاح وزیر ورزش مشکلات را دو چندان می‌کند

asdasd

استیضاح آن هم در زمان فعلی، نه تنها مشکلات را مضاعف خواهد کرد بلکه مطمئنا تاثیر بسیار منفی در فاصله کمتر از دو سال باقیمانده تا بازی‌های آسیایی کره جنوبی بر جامعه بزرگ ورزش کشور خواهد گذاشت.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد که استیضاح وزیر ورزش در شرایط کنونی مشکلات ورزش را دو چندان می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمد علیپور با تاکید بر اینکه ورزش بهترین ابزار برای ایجاد نشاط در جامعه است گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر، درخشش ورزشکاران ما مورد حمایت طیف های وسیعی از جامعه قرار گرفت و شور و شعف را در اقصی نقاط کشورمان رقم زد.

وی افزود: این موفقیت‌های ماندگار بدنبال توفیق های ارزشمند ورزشکارانمان در بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو بدست آمد و بر این نظریه مهر تایید زد که برای اعتلا و حرکت روبه جلو باید بیش از پیش همسو و منسجم بود.

رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی با تاکید بر اینکه استیضاح وزیر ورزش و جوانان در زمان حساس کنونی، مشکلات را دو چندان می کند، افزود: استیضاح آن هم در زمان فعلی، نه تنها مشکلات را مضاعف خواهد کرد بلکه مطمئنا تاثیر بسیار منفی در فاصله کمتر از دو سال باقیمانده تا بازیهای آسیایی کره جنوبی بر جامعه بزرگ ورزش کشور خواهد گذاشت.

علیپور در پایان با اشاره به اینکه وزیر ورزش عمق و ژرفای ورزش را می شناسد، گفت: عباسی از زمان تصدی خود در عرصه ورزش، گامهای موثری را در راستای توسعه و رفع نواقص و کمبودها برداشته، لذا بحث استیضاح قابل هضم نیست. امید است دست در دست هم، پل های اعتماد بسازیم و بتوانیم قطار ورزش کشور را بر ریل موفقیت قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز