خبرگزاری کار ایران

استیضاح عباسی منتفی نیست؛

نعمتی: بعید است وزیر ورزش رای اعتماد بگیرد

asdasd

با توجه به شرایط ورزش کشور بعید می دانم وزیر ورزش بتواند رای اعتماد دوباره نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص دهد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه بعید است محمد عباسی بتواند رضایت نمایندگان را برای عدم استیضاحش جلب کند، گفت: وزیر ورزش قطعا در روز 16 مهر استیضاح و به احتمال زیاد رای اعتماد نمایندگان را هم نخواهد گرفت.

بهروز نعمتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با تکذیب مصاحبه صبح امروز خود با یکی از خبرگزاری‌ها که در آن به نقل از وی احتمال منتفی شدن استیضاح وزیر ورزش مطرح شده بود، گفت: من این مصاحبه را تکذیب می کنم و تکذبیه آن را نیز به آن خبرگزاری ارسال کرده‌ام. در این مصاحبه از برگزرای جلسه وزیر ورزش با نمایندگان مردم خبرداده شده بود در حالی که برگزاری این جلسه هنوز قطعی نیست.

وی افزود: دوستان ما در فراکسیون ورزش مجلس به دنبال راهکاری برای عدم استیضاح وزیر ورزش هستند و می خواهند در جلسه‌ای رضایت نمایندگان را جلب کنند اما با توجه به تعداد بالای موافقان استیضاح وزیر ورزش این اتفاق نخواهد افتاد و محمد عباسی در موعد اعلام شده استیضاح خواهد شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه مشکلات ورزش کشور بسیار زیاد است، گفت: به شخصه در جلسه‌ای همه مشکلات ورزش را به محمد عباسی گفتم و او در جریان همه نگرانی‌های نمایندگان مردم هست. امروز بیش از هر چیزی بحث تعلیق ورزش کشور مطرح است و در صورت رخداد اتفاق وزیر ورزش قطعا برکنار خواهد شد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که در جلسه استیضاح چقدر احتمال می دهید وزیر ورزش برکنار شود، گفت: با توجه به شرایط ورزش کشور بعید می دانم وزیر ورزش بتواند رای اعتماد دوباره نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز