خبرگزاری کار ایران

ورزش و خصوصی سازی (۴)؛

نیک‌بین: آماده‌ایم مسابقات استخرهای خصوصی را برگزار کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۷۸

حتما مدیریت می شود که باشگاه های خصوصی که در بخش شنا، شیرجه و واترپلو کار می کنند، حداقل یک تیم قهرمانی هم تشکیل بدهند.

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: آمادگی داریم مسابقات بین باشگاه‌ها و استخرهای خصوصی را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

برانوش نیک بین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص مهیا بودن بستر خصوصی‌سازی در شنا عنوان داشت: ورزش شیرجه، شنا و واترپلو جزو 3 رشته اول در امر خصوصی سازی است و بسترها در این رشته مهیا است.

وی ادامه داد: با توجه با درآمد حاصله از ورزش شنا، اکثر دوستان علاقه‌مند هستند در بخش شنا فعالیت کنند ولی باید این موضوع مدیریت شود. کسانی که استخر شنا می‌زنند حتما باید تیمداری شنا را هم انجام بدهند و فقط در فکر کارهای درمانی نباشند.

نیک‌بین همچنین در ادامه تاکید کرد: حتما مدیریت می‌شود که باشگاه‌های خصوصی که در بخش شنا، شیرجه و واترپلو کار می‌کنند، حداقل یک تیم قهرمانی هم تشکیل بدهند. ما هم این آمادگی را داریم که مسابقات بین باشگاه‌ها و استخرهای خصوصی را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پاسخ به این سوال که قوانین خصوصی‌سازی باید توسط بخش خصوصی نوشته شود یا دولت همچنان نظارت داشته باشد و قوانین را اعمال کند، گفت: به طور طبیعی سیاست‌گذار دولت است، البته خوشبختانه مجلس هم در مورد نظام باشگاهداری طرحی را مورد بررسی قرار داده و سعی شده در نظام باشگاهداری، شرایط روز حاکم شود تا بخش خصوصی با انگیزه و علاقه‌مندی بیشتری به سرمایه‌گذاری در بخش ورزش ورود کند.

نیک بین در پایان عنوان داشت: انشاالله این شرایط ایجاد شود که ما بتوانیم هم اسپانسرهای خوبی در بخش ورزش داشته باشیم و هم اینکه در بحث تشویق و ترغیب بخش خصوصی به امر ورزش بتوانیم از بخش‌های دیگر نظیر صنعت پیشی بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز