خبرگزاری کار ایران

اخبار انجمن‌های ورزشی؛

26 بازیکن به اردوی تیم ملی کریکت دعوت شدند

کد خبر : ۲۱۵۶۰

دومین مرحله از اردوی تیم ملی کریکت به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی "سید دو" آسیا با حضور مربی پاکستانی در چابهار برگزار می‌شود.

26 بازیکن به دومین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کریکت دعوت شدند.

به گزارش ایلنا، دومین مرحله از اردوی تیم ملی کریکت به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی "سید دو" آسیا با حضور مربی پاکستانی در چابهار برگزار می‌شود.

مرحله نخست اردوی آماده‌سازی با 40 بازیکن برگزار شد که محمود رشیددار، مربی پاکستانی، 26 نفر را به مرحله دوم دعوت کرد. مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی تا 9 آذرماه ادامه می‌یابد تا 14 کریکت‌باز نهایی به مرحله سوم اردو که در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا کنند.

تیم ملی کشورمان در مسابقات سید دو آسیا در بانکوک، جمعه 17 آذر با سنگاپور دیدار می‌کند و 18 آذر نیز با تایلند میزبان این رقابت‌ها پیکار خواهد کرد.

این مسابقات با حضور 7 تیم از تاریخ 17 تا 23 آذرماه به میزبانی بانکوک تایلند برگزار می‌شود که در نهایت دو تیم برتر راهی سید یک آسیا خواهند شد.

در گروه یک، تیم‌های ایران، سنگاپور و تایلند و در گروه دو نیز بحرین، قطر، چین و میانمار (برمه) باهم پیکار خواهند کرد.

اسامی بازیکنان راه یافته به مرحله دوم به شرح زیر است:

عبدالوهاب ابراهیمی‌پور، سلمان شیخی، لقمان شیخی، شیر محمد بلوچ‌نژاد، زبیر آفرین، ساجد رئیسی، راشد میهن‌دوست، افشین تیره دست، اصغر رئیسی، یحیی شیخی، حسین لاشاری، دادخدا دهانی، علی نارویی، نعیم بامری، مسعود جایزه، عبدالوهاب خورسند، منصور رئیسی، فرامرز شه‌بخش، مرتضی رادوزهی، احمد شادزهی (سیستان و بلوچستان)

محمد سیاسر، مهدی منصوری، رضا یونسی، سعید غلامی، مهران دری (گلستان)، آرمین علیزاده (کرمان)

*راه‌اندازی نخستین باشگاه فلوربال در شهر پردیسان

نخستین مدرسه رشته ورزشی جدید فلوربال با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در پردیسان افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه نخستین مدرسه و باشگاه ورزشی فلوربال با حضور عباس جهان‌بینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و تعدادی از مسئولان این انجمن در سالن امام محمد باقر (ع) شهر پردیسان برگزار شد.

رشته ورزشی فلوربال از جمله رشته‌های جدید زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی است و برای این منظور نخستین مدرسه و باشگاه رشته ورزشی فلوربال در شهر پردیسان قم راه‌اندازی شد. قرار است در این باشگاه حسین اسدی و حامد عرب، مربیان تیم ملی نوجوانان فلوربال کشورمان، به نوجوانان و جوانان قمی آموزش دهند.

*چمنی، مسئول برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی فوتبالدستی شد

در حکمی از سوی سرپرست جدید انجمن فوتبال دستی، محمد چمنی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی انجمن فوتبالدستی منصوب شد.

* تدوین سند راهبردی 5 ساله انجمن جت اسکی

انجمن جت‌اسکی و جت‌بت کشور اعلام کرد: با توجه به سیاست وزارت ورزش و جوانان مبنی بر توسعه همه جانبه تمامی رشته‌های ورزشی و با توجه به طرح جامع توسعه تربیت بدنی و ورزش کشور و وجود استعداد‌ها، برنامه‌ریزی 5 ساله برای رشد و توسعه رشته جت‌اسکی در حال تدوین است.

* برگزاری کلاس داوری فوتوالی در اراک

اولین دوره کلاس داوری درجه 3 فوتوالی در تاریخ 16 و 17 آذرماه به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی اراک برگزار خواهد شد.

* برگزاری اولین دوره کلاس مربیگری درجه 2 دراگون بوت

اولین دوره کلاس مربیگری درجه 2 دراگون‌بوت از 9 تا 11 آذرماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

مربیان درجه 3، قهرمانان آسیایی و جهانی اجازه حضور در این کلاس را خواهند داشت. عباس محمدعلی و پیمان مشیری برای مردان و زهرا میر آقاخوری برای بانوان، دروس تئوری و عملی را آموزش خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز