خبرگزاری کار ایران

درخشش خانه عكاسان ایران در ایتالیا

کد خبر : ۷۶۳۷۶

سه اثر ارسالی از خانه عكاسان ایران مورد پذیرش گروه داوری دومین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی عكاسی Relazioni 2013 در كشور ایتالیا قرار گرفت.

ایلنا: در دومین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی عكاسی Relazioni 2013 در كشور ایتالیا كه به صورت دیجیتال و با موضوع وابستگی‌ها در روابط خانوادگی برگزار می‌شود، سه عكس از رسول اولیاء زاده(مدیر خانه عكاسان ایران)، مسعود احمدزاده مطلق و اكبر سفری مقدم برای حضور در نمایشگاه و چاپ در كتاب مسابقه انتخاب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از حوزه هنری، در این مسابقه كه دومین سال خود را با موفقیت پشت سر می‌گذارد، عكاسانی از 63 كشور جهان در آن حضور دارند.

این نمایشگاه از تاریخ 9 تیر تا 10 مردادماه سال جاری به مدت یك ماه ابتدا در شهر Vicenza و سپس به مدت چهار ماه در چند شهر بزرگ این كشور ازجمله رم، فلورانس، میلان و پالرمو به نمایش عمومی درخواهد آمد.

برگزاری این رقابت بین‌المللی توسط كلوپ عكاسی Zoe وبا همكاری فدراسیون عكاسی ایتالیا، انجمن عكاسی Vicenza، كلوپ عكاسی il punto focale و با نظارت انجمن عكاسی آمریكا PSA و تحت امتیاز رسمی فدراسیون جهانی عكاسی FIAP انجام شد.

این چهل و نهمین موفقیت خانه عكاسان ایران در عرصه رقابت‌های بین‌المللی از ابتدای سال 1390 است.

علاقمندان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عكس‌های برگزیده به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.fondazionezoe.it مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز