خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی کانون صنفی معلمان؛

انتخاب نجفی موجی از شادی و اطمینان را در معلمان زنده کرد

کد خبر : ۹۵۶۸۵

نقدپذیری، جمع نگری، همکاری با نهادهای تاثیرگذار و استقلال در عمل از مزیت‌های دکتر نجفی است/ نجفی می‌تواند، آزادی و آزادگی، شجاعت و وارستگی، تخصص و مهارت یابی، شادی و سرزندگی، قانون گرایی و اندیشه ورزی را به آموزش بازگرداند.

ایلنا: عضو شورای مرکزی کانون صنفی معلمان گفت: اعتماد و استقبال جامعهٔ فرهنگیان و معلمان در سراسر کشور به انتخاب نجفی از سوی حسن روحانی به عنوان وزیر، موجی از شادی همراه با آرامش و اطمینان همراه با هوشمندی متقابل را به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، باغانی، گفت: دکتر نجفی شخصیتی فراجناحی، برجسته، باهوش، باتجربه و امیدوار به آینده است. از تدبیر و تخصص لازم برای ناخدایی آموزش و پرورش برخوردار و قادر به هدایت آن تا رسیدن به اهداف مشخص شده در چشم انداز بیست ساله ایران و اجرای قانون اساسی و قوانین فردستی جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: جاذبه‌های شخصی، قدرت تصمیم‌گیری، ارتباط با تشکل‌ها و کانون‌های صنفی معلمان ایران در سراسر کشور، عدم حرص به قدرت، اعتقاد به دانش، معرفت باطنی و تجربه‌های شخصی و تلفیق ریشه‌های دینی با حقوق بشر و استانداردهای جهانی برای اجرایی شدن ایده‌های نظری در سطوح ملی و منطقه‌ای از برجستگی‌های دکتر محمدعلی نجفی است.

به گفته باغانی، اعتماد و استقبال جامعهٔ فرهنگیان و معلمان در سراسر کشور به انتخاب نجفی از سوی حسن روحانی به عنوان وزیر، موجی از شادی همراه با آرامش و اطمینان همراه با هوشمندی متقابل را به وجود آورد که می‌تواند دولت تدبیر و امید را در مسیر سخت خود یاری دهد و روند غیر سیاسی شدن، غیرمتمرکز بودن، جهانی شدن، اندیشیدن و ملی عمل کردن در آموزش و پرورش را تسریع کند.

عضو شورای مرکزی کانون صنفی معلمان خاطر نشان کرد: نجفی می‌تواند، آزادی و آزادگی، شجاعت و وارستگی، تخصص و مهارت یابی، شادی و سرزندگی، قانون گرایی و اندیشه ورزی را به آموزش بازگرداند و معلمان را به عنوان اولین گروه مرجع به جایگاه واقعی خود از نظرشان و منزلت شغلی، موقعیت اقتصادی و اجتماعی و پایگاه علمی و تخصصی بازگرداند.

به گفته وی نقدپذیری، جمع نگری، همکاری با نهادهای تاثیرگذار و استقلال در عمل از دیگر مزیت‌های دکتر نجفی است.

باغانی تصریح کرد: کانون‌های صنفی معلمان سراسر کشور و شورای هماهنگی پیوسته عملکرد ایشان را زیر نظر خواهد داشت و ضمن دادن مشورت و همکاری لازم در زمینه‌های مختلف جهت نیل به اهداف تعیین شده و ایجاد وحدت در جامعهٔ فرهنگی کشور، از نقد و تذکر در صورت لزوم نیز دریغ نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز