خبرگزاری کار ایران

در مجمع سالیانه به تصویب رسید؛

تخصیص ۳۵ هزارمیلیارد ریال سود به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۰۱۸

براساس مصوبه هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، سود۳۵هزارمیلیارد ریالی صندوق در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به اعضای صندوق ذخیره تخصیص داده خواهد شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق ذخیره فرهنگیان، برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت صندوق دخیره فرهنگیان، سود خالص صندوق در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ مبلغ ۴۹ هزار و۸۸۰ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ، ۳۵ هزارمیلیارد ریال به فرهنگیان عضو صندوق تخصیص داده می‌شود که نسبت به دوره مالی مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۱۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بنابراین گزارش، مجمع سالیانه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور اعضای هیات امنا، هیات مدیره و مدیرعامل صندوق و به ریاست دکتر صحرایی وزیر آموزش و پرورش و رییس هیات امنا برگزار شد و صورت‌های مالی صندوق نیز به تصویب رسید.

صحرایی وزیر آموزش و پرورش و رییس هیات امنای صندوق در جلسه مجمع، از تلاش و همت کارگران، کارمندان و تیم مدیریتی در سطوح گوناگون صندوق، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه که در سودآوری مجموعه صندوق در سال مالی منتهی به شهریور ۱۴۰۲ نقش آفرینی نمودند تشکر نمود و تاکید کرد: وظیفه همه ما در مجموعه صندوق خلق ثروت برای فرهنگیان عزیز و ارج نهادن به منزلت و توجه به معیشت صاحبان اصلی صندوق یعنی معلمان می‌باشد.

خاطرنشان می‌گردد در این جلسه، موسسه حسابرسی بهمند به عنوان حسابرس و بارزس اصلی و روزنامه ایران به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های رسمی صندوق تعیین شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز