خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار منطقه ۹ خبر داد؛

توسعه ۱۰ هزار مترمربعی فضای سبز در بزرگراه فتح

کد خبر : ۵۲۰۱۷

کاشت چمن و درخت در رفوژ میانی و حاشیه بزرگراه فتح از جمله اقداماتی بوده که در این مدت اجرایی شده و استفاده از گونه‌های گیاهی مختلف در سطح منطقه، مناظر این بخش از پایتخت را زیبا‌تر کرده است.

ایلنا: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۹ با اشاره به توسعه فضای سبز شبکه بزرگراهی محدوده غربی تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون، توسعه فضای سبز بزرگراه فتح در محدوده منطقه با رشد ۱۰ هزار مترمربعی همراه شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، علی اکبر کریمی‌پور با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای سیاستهای شهرداری تهران مبنی بر حفاظت از فضای سبز پایتخت و به همت اداره فضای سبز منطقه و با انجام فعالیت‌های مختلف، فضای سبز سطح منطقه با رشد چشمگیری همراه بوده و اکثر اقدامات در قالب احداث و بازسازی صورت گرفته است.

وی افزود: پس از حادثه سیلاب رودخانه کن و در پی آن تخریب پل کن، همواره توسعه فضای سبز در این محدوده در دستور کار بوده و با جدیت دنبال شده است.

کریمی‌پور تصریح کرد: کاشت چمن و درخت در رفوژ میانی و حاشیه بزرگراه فتح از جمله اقداماتی بوده که در این مدت اجرایی شده و استفاده از گونه‌های گیاهی مختلف در سطح منطقه، مناظر این بخش از پایتخت را زیبا‌تر کرده است.

معاون شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منطقه ۹ یکی از مناطقی است که از لحاظ آلاینده‌های زیست محیطی با وجود فرودگاه مهرآباد، مسیر ترانزیتی جاده مخصوص کرج و ۴۵ متری زرند مشکلات فراوانی دارد، در صدد هستیم تا با استفاده از عرصه بلااستفاده مراکز نظامی و مشارکت با این مراکز و توزیع نهال رایگان به آن‌ها در راستای تلطیف فضا و تاثیر مثبت در اقلیم و شرایط اکولوژیکی منطقه گامی بزرگ برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز