خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

هوای تهران فردا نیز در شرایط سالم است

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۵۰

ایستگاه‌های شهرری، پارک رازی، پارک شکوفه، شهرداری منطقه ۱۵ و فرمانداری شهرری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از ۵ / ۲ میکرون در حد مجاز نیست و شاخص کیفیت هوا در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: میزان غلظت کلیه آلاینهد‌های هوای تهران در حد مجاز است و شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد.

یوسف رشیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از کاهش میزان غلظت کلیه آلاینده‌ها به غیر از منواکسید کربن نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: میانگین غلظت کلیه آلاینده‌ها در حد مجاز است و شاخص کیفیت هوای شهر در شرایط سالم قرار دارد.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: ایستگاه‌های شهرری، پارک رازی، پارک شکوفه، شهرداری منطقه ۱۵ و فرمانداری شهرری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از ۵ / ۲ میکرون در حد مجاز نیست و شاخص کیفیت هوا در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

وی ضمن اشاره به پایداری جوی شهر تهران در شبانه روز آینده اظهار کرد: انتظار می‌رود که شاخص کیفیت هوای شهر با توجه به گزارش هوا‌شناسی تا فردا در شرایط سالم باقی بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز