خبرگزاری کار ایران

تا پایان امسال؛

بهره برداری از تعداد ۱۲۵ پروژه عمران شهری در جنوب غرب تهران

کد خبر : ۳۴۶۱۲

تجهیز ساختمان مرکز شهربانو با زیربنای ۴۸۷ متر مربع و ساختمان مرکز خدمات و رفاه اجتماعی با زیربنای ۴۵۰ متر مربع از دیگر طرح هایست كه به بهره برداری می‌رسید.

ایلنا:‌ در راستای ارائه خدمات رسانی به ساکنین مناطق جنوب شهر تهران و کاهش فاصله مناطق جنوب و شمال، تعداد ۳۸ عنوان پروژه در غالب ۱۲۵ طرح عمرانی، فرهنگی، خدماتی، اجتماعی، ورزشی و ترافیکی باهزینه‌ای بالغ بر ۶۶۰میلیارد ریال تا پایان سالجاری از سوی شهرداری منطقه ۱۸ آماده افتتاح و بهره برداری می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد صارمی‌زاده شهردار این منطقه با اعلام این مطلب گفت: مجموعه ورزشی شهید مختار سلیمانی در زمینی به وسعت ۲۸۰۰ مترمربع و زیربنای ۴۵۰۰ متر مربع شامل استخر و سونای خشک و بخار، جکوزی از جمله این طرح هاست که با بهره برداری از این طرح بعنوان نخستین استخر و سونا در محلات شاد آباد و شمس آباد شاهد ارائه خدمات ارزشمند به شهروندان منطقه خواهیم بود.

وی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح تا پایان امسال به احداث زائر سرا و حوزه علمیه امامزاده زید (ع) با زیربنای ۲۳۳۰ مترمربع در ۵ طبقه، ساختمان موزه شهدا جهت ثبت و ضبط آثار و وصیت نامه شهدا و ارزشهای دفاع مقدس به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع در میدان مفتح، ساختمان شماره ۴ شهرداری منطقه با زیر بنای ۳۴۰۰ متر مربع و سرای محله ولیعصر شمالی با زیر بنای ۷۵۰ متر مربع اشاره داشت و خاطر نشان ساخت که این طرح‌ها همزمان مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

صارمی‌زاده همچنین افزود: تجهیز ساختمان مرکز شهربانو با زیربنای ۴۸۷ متر مربع و ساختمان مرکز خدمات و رفاه اجتماعی با زیربنای ۴۵۰ متر مربع از دیگر طرح هائی است در این دور از افتتاحیه‌ها به بهره برداری می‌رسند.

شهردار منطقه ۱۸ در بخش فعالیتهای عمرانی و ترافیکی به احداث ۴ معبر جدید شامل بلوار ۳۵ متری شهید مهتدی (ابراهیم آباد) و پل کن بطول ۴۰۰۰ متر و عرض ۳۵ متر از حد فاصل بلوار الغدیر از شرق تا خیابان خلیج فارس و بزرگراه آزادگان از غرب، خیابان شهدای اسلام به مساحت ۸۴۰۰ متر مربع، خیابان صنایع فلزی در خیابان ۱۷ شهریور به مساحت ۵۴۰۰ متر مربع، بازسازی جاده روستای ترشنبه به شهرک گلدسته اشاره كرد.

وی ادامه داد: احداث دو باب زمین چمن مصنوعی روباز هریک به مساحت ۸۶۱ متر مربع در محله یافت آباد و شهرک دانش، احداث سرویس بهداشتی عمومی به مساحت ۴۶۰ متر مربع در ۷ بوستان منطقه، احداث دیواره سنگی رود دره کن به مساحت ۵۴۰۰۰ متر مربع، احداث ۳ کانال جمع آوری آبهای سطحی شامل: کانال معلم به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع، کانال فیروز بهرام به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع، کانال الغدیر به مساحت ۱۵۰ متر مربع، احداث ۲نهر روباز به مساحت ۱۷۵۰ متر مربع در محله خلیج فارس، احداث ۹ نهر سرپوشیده به متراژ ۶۹۷۰ متر مربع در سطح منطقه، تراش و روکش مکانیزه ۱۵ معبر، مرمت و بازسازی ۱۴ پیاده رو، تخریب و بازسازی ۱۵ نهر، زیر سازی و آسفالت دستی ۱۶ معبر سطح منطقه، مکانیزه نمودن پل عابر پیاده مقابل بیمارستان شهید فیاض بخش، احداث ۲ دستگاه پل عابر پیاده، اصلاح هندسی تقاطع الغدیر و نامداری، احداث ۲ باب خانه دوچرخه، احداث نمازخانه و سایبان در پایانه شهید سروری از دیگر طرحهای قابل افتتاح در این منطقه تا پایان سالجاری به شمار می‌روند.

شهردار منطقه ۱۸ تصریح كرد:‌ کاشت ۱۵ هزار متر فضای سبز در حاشیه بزرگراه آزادگان، احداث بازار میوه و تره بار در محله شهید رجائی، احداث تعداد ۳ تله زباله گیر، مرمت و بازسازی ۲ بوستان، احداث آبنمای بوستان قائم و اجرای ۲۰ هزار متر لوله گذاری آب خام از جمله طرح‌های قابل افتتاح به شمار می‌روند که ایشان از آن‌ها یادکرد.

وی اظهار امیدواری کرد که این روند خدمات رسانی به شهروندان در جنوبغرب تهران از سوی شهرداری منطقه ۱۸ همچنان ادامه داشته و شاهد توسعه روبه رشد بیش از پیش این منطقه در بخش‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی، عمرانی، ترافیکی، خدماتی و شهری باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز