خبرگزاری کار ایران

مدیر بافت‌های فرسوده تاریخی شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:‌

خیابان لاله زار،پیاده رو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۲۹

ساماندهی خیابان لاله‌زار دارای بخش های مختلف است و تا پیش از اتمام سال جاری قسمت اعظم آن ساماندهی می‌شود.

ایلنا: مدیر بافت‌های فرسوده تاریخی شهر تهران گفت: خیابان لاله زار پس از ساماندهی برای حفاظت بیشتر تبدیل به پیاده رو می‌شود.

بهروز کاشف در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه طرح ساماندهی خیابان لاله زار در كمیسیون ماده ۵ به تصویب رسیده است، اظهار کرد: این طرح علاوه بر تایید در سازمان میراث فرهنگی و شهرداری تهران مورد تایید شورای شهر تهران نیز است و اجرای آن به شهرداری منطقه ۱۲ ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه خیابان لاله زار یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر تهران است، گفت: در ساماندهی این خیابان بدنبال آن هستیم تا میراث و گذشته این خیابان حفظ شود از این رو ساماندهی آن در چندین بخش انجام می‌شود.

مدیر بافت‌های فرسوده تاریخی شهر تهران با اشاره به اینکه بدنبال پیاده رو کردن این خیابان نیز هستیم گفت: در گام نخست کف خیابان، اطراف و ماهیت تاریخی آن ساماندهی می‌شود و سپس با جایگزین کردن مسیرهای مناسب نسبت به پیاده رو کردن آن اقدام می‌کنیم.

کاشف با اشاره به اینکه هزینه ساماندهی این خیابان بر عهده شهرداری منطقه است، گفت: ساماندهی این خیابان بخش های مختلفی دارد که تا پیش از اتمام سال جاری قسمت اعظم آن ساماندهی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز