خبرگزاری کار ایران

الهه راستگو:

اصلاح‌طلب بوده، هستم و خواهم بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۱۹

شناختی که از تجارب و تخصص آقای محسن هاشمی داشتم در بررسی‌هایی همه‌جانبه در مقایسه با سوابق آقای قالیباف و با توجه به نیمه‌تمام بودن برخی از پروژه‌های شهری و هزینه‌های کلان اقتصادی با استعانت از خداوند به قالیباف رأی دادم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشد.

ایلنا: الهه راستگو که از لیست اصلاح‌طلبان به شورای شهر تهران آمده بود خارج از ضوابط اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر به کاندیدای اصول‌گرا رأی داد که این موجب اعتراض اعضا قرار گرفت. وی در جلسه امروز(19 شهریور) درباره چرایی این امر توضیحاتی را ارائه داد خطاب به اعضا گفت: خود را اصلاح‌طلب می‌دانم. من اصلاح‌طلب بوده، هستم و خواهم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "الهه راستگو" در نطق پیش از دستور امروز با بیان اینکه یاد دارم هفته گذشته 12 شهریور ماه در برابر کلام‌الله مجید سوگند یاد کردیم که با تکیه بر شرف انسانی در حفظ امانت مردم کوشا باشیم، تصریح کرد: قرار بود در همه زمینه‌ها عدل و انصاف را درنظر داشته باشیم و مادامی که در شورای شهر عضویت داریم در رعایت صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام ورزیم.

راستگو با بیان اینکه پس از 32 سال سابقه در سنگرهای تدریس در آموزش و پرورش، مراکز تربیت معلم شهر تهران، مرکز آموزش عالی فرهنگیان، مجلس شورای اسلامی، وزارت کار و مجمع تشخیص مصلحت نظام به اقشار مختلف ازجمله کارگران، زنان، دانش‌آموزان، دانشجویان و بازنشستگان خدمت کردم به سبب رعایت اصول بدیهی در انتخاب شهردار تهران مورد بی‌مهری و بی‌توجهی برخی رسانه‌ها قرار گرفتم که رفتارشان مصداق بارز بداخلاقی و بی‌حرمتی به حریّت و آزاداندیشی است.

وی با بیان اینکه مسائل دیگری هم وجود دارد که فعلاً سکوت می‌کنم و در صورت لزوم آن را بیان می‌کنم، ادامه داد: سوابق من نشان می‌دهد که همواره صلاح مردم را بر منفعت شخصی ترجیح داده‌ام خود را اصلاح‌طلب می‌دانم. من اصلاح‌طلب بوده، هستم و خواهم بود. منتهی بر پایه یکسری اصول.

راستگو با بیان اینکه کسانی که در مورد من اظهارنظر کرده‌اند اصلاً سابقه سیاسی نداشته و ندارند، تأکید کرد: اکثر افرادی که هم‌گروه من به شورا راه یافته‌اند قبل از شروع کار شورا می‌گفتند شورا جای کار سیاسی نیست ولی آنچنان در مسائل سیاسی فرو رفته‌اند که تقریباً مصالح مردم را به فراموشی سپرده‌اند.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم در مقابل رأی مردم فضایی آرام توأم با نشاط، دور از تنش و سیاسی‌کاری در جهت فراهم کردن شرایط زندگی فراهم کنیم.

راستگو با بیان اینکه من برای خانواده محترم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی احترام قائل هستم، گفت: شناختی که از تجارب و تخصص آقای محسن هاشمی داشتم در بررسی‌هایی همه‌جانبه در مقایسه با سوابق آقای قالیباف و با توجه به نیمه‌تمام بودن برخی از پروژه‌های شهری و هزینه‌های کلان اقتصادی با استعانت از خداوند به قالیباف رأی دادم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز