خبرگزاری کار ایران

ارسلان فتحی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا:

علی ربیعی رای بالایی می‌آورد

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۴۱

جریان فتنه در کابینه روحانی وجود ندارد و وزرای پیشنهاد شده افرادی هستند که دارای شاخصه‌های مهمی هستند که روحانی آنها برای گزینش نهایی به مجلس ارائه کرده‌اند.

ایلنا: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کابینه پیشنهاد شده از سوی رئیس جمهور قطعا رای خواهد آورد، گفت: آن تعداد وزای پیشنهاد شده که نمایندگان نسبت به آن حساس هستند؛ رای خواهند آورد.

ارسلان فتحی پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه کسب رای اعتماد تعداد وزرای پیشنهاد شده که نمایندگان مجلس به نوعی آنها را ستاره‌دار نامیده‌اند قطعی است؛ اظهار داشت: علی ربیعی قطعا از مجلس رای خواهد آورد.

به گفته فتحی پور(نماینده مردم کلیبر در مجلس نهم) جریان فتنه در کابینه روحانی وجود ندارد و وزرای پیشنهاد شده افرادی هستند که دارای شاخصه‌های مهمی هستند که روحانی آنها برای گزینش نهایی به مجلس ارائه کرده‌اند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین درخصوص این موضوع که چرا بیشتر نقدهای مجلس نسبت به وزرای پیشنهاد شده از منظر سیاسی بوده است، اظهار داشت: این حق نماینده است که براساس رویکرد خود اظهارنظر کرده و این امری طبیعی است چراکه شاکله کابینه سیاسی است.

وی با تاکید براینکه نمایندگان بدون هیچ گونه گرایشی در تلاش هستند که وزرای پیشنهاد شده را در صحن علنی مجلس صلاحیت مورد بررسی قرار دهند، افزود: روز گذشته رئیس جلسه به آن دسته از نمایندگانی که با تخریب درصدد انتقاد هستند تذکر لازم داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز