خبرگزاری کار ایران

حیدر‌پور در گفت‌و‌گو ایلنا:

حادثه قم اقدامی سازماندهی شده بود

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۴۹

کمیته پیگیری موضوع حادثه قم را از دستگاههای ذی ربط پیگیری کرده است/ در هفته پس از تعطیلی صحن علنی مجلس قرار است کمیته پیگیری گزارش تکمیلی دیگری را در صحن کمیسیون ارائه دهد.

ایلنا: عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: حادثه قم یک اقدام یک اقدام سازمان دهی شده است.

عوض حیدر‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ,در رابطه با نتایج بررسی های کمیته پیگیری حادثه ۲۲ بهمن قم گفت: در گزارشی که به کمیسیون ارجاع داده شده مشخص است که  هنوز برای نتیجه دقیق  کار, زمان طولانی باقی مانده است.

وی در ادامه بیان داشت: اعضای کمیته پیگیری , موضوع حادثه قم را از دستگاههای اطلاعاتی پیگیری کرده است و و نتایج بدست آمده حاکی از این است که این اتفاق یک اقدام سازمان دهی شده بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی گفت: در این گزارش آمده است دستگاههای ذی ربط باید تمامی مسائل را پیگیری کند و با عوامل ایجاد کننده این اتفاق برخورد جدی صورت گیرد.

نماینده سمیرم در مجلس گفت: دستگاههای ذی ربط باید در خصوص افرادی که در این زمینه بازداشت شده‌اند اقدامات لازم را به عمل آورد  و دیگر عوامل مرتبط را نیز  شناسایی و بازداشت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای پیگیری اتفاقات رخ داده شده در ۲۲ بهمن در قم افراد بسیاری دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفته شده‌اند.

عوض حیدر‌پور در پایان خاطر نشان کرد: در هفته پس از تعطیلی صحن علنی مجلس قرار است کمیته پیگیری گزارش تکمیلی دیگری را در صحن کمیسیون ارائه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز