خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون اصولگرایان در گفت‌و‌گو با ایلنا:

زمانی برای حرام کردن در مباحث اختلافی نداریم

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۲۸

اصولگرایان همیشه از کار اصولی حمایت کرده اند/ مجلس نمی‌تواند به خاطر رفتارهای برخی در کشور رسیدگی به مسائل اقتصادی را معطل کند.

ایلنا: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: امروز ما عملا زمانی برای حرام کردن در راستای مباحث اختلافی نداریم و این را به نفع کشور و مردم نمی‌دانیم.

بهرام بیرانوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص نحوه برخورد اصولگرایان با رفتارهای احمدی نژاد گفت: اصولگرایان همیشه از کار اصولی حمایت کرده‌اند و برای  واکنش به رفتار‌های احمدی‌نژاد چشمانمان همواره به دهان مبارک مقام معظم رهبری است.

عضو فراکسیون اکثریت اصولگریان در مجلس گفت: در حال حاضر اولویت ما مقابله با جبهه استکبار و حل معضلات اقتصادی است که این امر یقینا همیاری دولت و مجلس را می‌طلبد.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی اظهار داشت: مجلس نمی‌تواند به خاطر رفتارهالی برخی در کشور رسیدگی به مسائل قتصادی را معطل کند تا دولت بعدی بیاید و مجلس هم نمی‌تواند از خود سلب مسولیت کند.بلکه موظف هستیم ار تمام ظریفت‌های موجود در میدان و صحنه حداکثر استفاده را کنیم.

وی افزود: امروز ما عملا زمانی برای حرام کردن در راستای مباحث اختلافی نداریم، و این را به نفع کشور و مردم نمی‌دانیم چرا که ما در پیشگاه خداوند قسم خورده‌ایم که حافظ منافع ومصالح این جامعه باشیم و این منافع بر حفظ وحدت و جلوگیری از بی‌ثباتی است که دشمن به دنبال آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز