خبرگزاری کار ایران

موسی‌الرضا ثروتی در گفتگو با ایلنا:

هیات رییسه مجلس نسبت به استیضاح وزیر آموزش پرورش مقاومت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۸۷

هیات رییسه مجلس بر این عقیده است که چون آخر کار دولت دهم است نباید استیضاحی انجام شود/ نماینده‌ها همراهی نمی‌کنند و امضاء‌های خودرا پس می‌گیرند

ایلنا: یکی از طراحان استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: هیات رییسه مجلس نسبت به استیضاح وزیر آموزش و پرورش و هرگونه استیضاح دیگری مقاومت می‌کند و انجام آن را قبول نمی‌کند.

موسی الرضا ثروتی در گفت‌و‌گو باخبرنگار ایلنا با بیان این مطلب گفت: هیات رییسه مجلس بر این عقیده است که چون آخر کار دولت دهم است نباید استیضاحی انجام شود.

وی درمورد ۳۵ امضا برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش افزود: ۱۵ نفرازاین امضا‌ها متعلق به نمایندگان آذربایجان بود که آنهابا وزیر آموزش و پرورش مذاکراتی داشتند و ظاهرا مشکلاتشان با وزیر حل شده است و احتمال دارد که امضایشان را پس بگیرند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: ۲۰ امضا باقی مانده است که امروز این امضاء‌ها با۱۵ امضا دیگردرصورت پس گرفته نشدن تحویل هیات رییسه مجلس می‌شود.

ثروتی درمورد نتیجه ندادن پیگیری‌هایش برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: نماینده‌ها همراهی نمی‌کنند و امضاء‌های خودرا پس می‌گیرند و استیضاح حاجی بابایی تنها در صورت همکاری نمایندگان نتیجه می‌دهد.

یکی از طراحان استیضاح وزیر آموزش و پرورش افزود: برای استیضاح وزیر آمورش و پرورش ده امضاء کافی است و اکنون با۱۵ نماینده هم قسم شده‌ایم.

ثروتی درادامه افزود: سوال من در مورد استخدام‌های غیر قانونی در آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس اعلام وصول شده است و منتظرم که وقتش فرا رسد تا آن را مطرح کنم.

به گفته وی استخدامهای غیر قانونی، کشته و سوخته شدن دانش آموزان جزو ۱۲ محور استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز