خبرگزاری کار ایران

آصفری در گفت‌وگو با ایلنا:‌

مجلس، طی شش‌ماه پایانی با دولت مدارا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۳۳

حاشیه امنی که برخی از آن صحبت می کنند به دلیل این مصلحت اندیشی ها ایجاد شده است/وزاری دولت شش ماه پایانی عمر دولت دهم را بسیار پر تذکر و پر تردد به مجلس خواهند گذراند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی اظهار داشت:‌ وزاری دولت شش ماه پایانی عمر دولت دهم را بسیار پر تذکر و پر تردد به مجلس خواهند گذراند.

محمد حسن آصفری، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا تاکید کرد:‌ از آنجایی که ماه های پایانی عمر دولت دهم است از این رو نمایندگان دیگر صلاح نمی بینند که وزرا استیضاح کنند.

آصفری در همین راستا ادامه داد:‌ استیضاح وزرا از این رو به صلاح نیست که اگر وزیری استیضاح شود قطعا رئیس دولت، سه ماه سرپرستی آن وزارتخانه را بر عهده یک فرد می گذارد و تا آن فرد با وزارتخانه مذکور آشنا شود و شروع به تصمیم گیری و یا تغییر و تحول کند عمر دولت به پایان می رسد و اوضاع با سرپرستی بدتر می شود.

وی گفت:‌ از همین جهت نمایندگان صلاح نمی بینند که وزیری را استیضاح کنند ولی از این رو قطعا نمایندگان تذکر می دهند و از وزرا سوال می پرسند و وزرا این روزها بیش از گذشته مجبور می شوند به صحن علنی و یا کمیسیون ها بیایند.

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حاشیه امنی که برخی از آن صحبت می کنند به دلیل این مصلحت اندیشی ها ایجاد شده است که اتفاقا این مصلحت اندیشی ها نیز در شرایط فعلی ضروری است. چرا که باید کشور را آرام نگه داشت و مدارا کرد تا دولت این ماه های پایانی کارش را انجام دهد و البته این مساله نافی آن نیست که اگر خلافی دیده شد به دولت تذکر ندهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز