خبرگزاری کار ایران

جلال جلالی‌زاده در گفتگو با ایلنا:

اصلا‌ح‌طلبان پایگاه اجتماعی گسترده‌ای دارند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۰۰

اکثریت مردم در جامعه ی امروز طرفدار اصلاحات هستند و دوست دارند اصلاح‌طلبان به قدرت برسند و شعارهای آنان محقق شود.

نماینده سابق مجلس ششم، در مورد اندیشه اصلاح‌طلبی و نفوذ آن در جامعه گفت: اصلاح طلبی فرهنگی، آگاهی کامل به مسایل ، ضرورت، نتایج و آثار اصلاح طلبی و صرف وقت و هزینه برای تحقق شعارهای آن است و باید گفت که در شرایط فعلی کشور این تفکر پایگاه گسترده ای در جامعه دارد.

جلال جلالی‌زاده در گفت و گو با ایلنا در این زمینه گفت: تحرکات مخالفان اصلاحات و عدم وجود رسانه و ابزارهای اطلاع رسانی در دست اصلاح طلبان، از دلایل مغفول ماندن این آگاهی عمومی است. اطلاع رسانی درست و تنویر افکار عمومی، مردم را نسبت به فواید اصلاح طلبی و ثمرات شیرین این درخت آگاه‌تر خواهد کرد.

این فعال سیاسی در رابطه با اصلاح طلبی شعاری ـ عملی،گفت:در این زمینه اکثریت مردم در جامعه ی امروز طرفدار اصلاحات هستند و دوست دارند اصلاح طلبان به قدرت برسندو شعارهای آنان محقق شود. البته نباید از نظر دورداشت که اصلاح‌طلبان پایگاه اجتماعی بسیار گسترده ای دارند.

وی اضافه کرد: مردم تنها راه تحقق ایده‌ها و مطالباتشان را راه اصلاح طلبی می دانند. آنها در موقعیت های مناسب نشان دادند طرفدار اصلاحات هستند و در صورتی که شرایط مناسب برای این افراد محیا باشد می توانند با استفاده از پایگاه اجتماعی مناسب خود در جهت اصلاح امور حرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز