خبرگزاری کار ایران

مقابل راه‌آهن محکوم به برد هستیم؛

فخرالدینی: حرف از تغییر نباید زد / استقلال شانس اول قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۵۴

استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان و کادر فنی بزرگی دارد و من مطمئن هستم تیم ما شانس اول قهرمانی است.

مدافع هافبک استقلال معتقد است استقلال با مدیریت قلعه‌نویی شانس اول قهرمانی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، میلاد فخرالدینی درباره بازی تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: ۲۰ دقیقه اول خیلی خوب بودیم و بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم ۲ گل نیز به ثمر برسانیم، اما به دلیل فشار روانی که بر روی تیم است نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم و بازی مساوی شد و در نهایت با بدشانسی در پنالتی شکست خوردیم.

مدافع هافبک استقلال افزود: فشار روانی که بر روی تیم ما است باعثشد نتوانیم بازی خوب خود را ادامه بدهیم و از گل‌های خود دفاع کنیم.

فخرالدینی درباره آینده استقلال در ادامه مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان و کادر فنی بزرگی دارد و من مطمئن هستم تیم ما شانس اول قهرمانی است. باید با یک برد خوب مسئله روحی روانی که مشکل اصلی تیم است را حل کنیم تا به جایگاه خودمان برگردیم.

او در باره بازی تیمش برابر راه آهن اظهار کرد: بازی بسیار سخت است، زیرا تیم جوان و با انگیزه‌ای هستند و با حضور در ورزشگاه آزادی توان‌شان بیشتر خواهد شد. ما محکوم به برد هستیم و باید با کسب ۳ امتیاز هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

مدافع‌استقلال معتقد است قلعه‌نویی مربی بزرگی است و می‌گوید: قلعه‌نویی پر افتخارترین مربی ایران و استقلال است. امیر خان با مدیریتی که دارد می‌تواند تیم را به روزهای خوب خود برگرداند تا استقلال به رتبه خود جدول بازگردد. به نظرم حرف از تغییر نباید زد زیرا امیر قلعه نویی بزرگ و کار بلد است و مطمئنا می‌تواند تیم قدرتمند مورد نظر هواداران را مانند گذشته بسازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز