خبرگزاری کار ایران

در پلی‌آف باید برای برزیل بجنگیم؛

روشن: برای مساوی به کره برویم قطعا می‌بازیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۹

خیلی عجیب است فوتبال ایران همیشه فرصت‌های خود را از دست می‌دهد و بعد در شرایط سخت به امامان و 124 هزار پیامبر متوسل می‌شود.

کارشناس فوتبال کشور اعتقاد دارد تیم ملی اگر برای رسیدن به نتیجه مساوی به مصاف کره‌جنوبی برود، قطعا خواهد باخت.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به بازی تیم ملی فوتبال مقابل کره‌جنوبی در آخرین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: بازی ایران و کره موضوع جدیدی نیست که بخواهیم برای موفقیت در آن به دنبال راه چاره‌ای باشیم. متاسفانه در همه این سال های پس از انقلاب تیم ملی ما عادت کرده همیشه در بحث مقدماتی جام جهانی بازی‌های ابتدایی خود را دست کم گرفته و امتیازات خوب و راحتی را از دست بدهد و بعد در مراحل بعد کاسه چه کنم چه کنم به دست بگیرد.

وی افزود: مطمئن باشید اگر امروز تیم ملی ما انسجامی که دارد را در آغاز مسابقات هم می‌داشت اکنون با اختلاف 3 یا 4 امتیاز بالاتر از حریفان خود مجوز حضور در جام جهانی را گرفته بود. خیلی عجیب است فوتبال ایران همیشه فرصت‌های خود را از دست می‌دهد و بعد در شرایط سخت به امامان و 124 هزار پیامبر متوسل می‌شود.

بازیکن اسبق تیم ملی با اشاره به اینکه شرایط تیم ملی در امتیاز شماری بسیار سخت است، گفت: ازبکستان در روزی که ما با کره بازی می‌کنیم یک بازی به نظر ساده را در زمین خود مقابل قطر انجام می‌دهد که نتیجه‌اش برای ما بسیار مهم است. من فکر می‌کنم همانگونه که خود کی‌روش گفته تیم ملی ما بیشتر باید برای حضور در پلی‌آف تلاش کند هر چند به نظرم صعود به جام جهانی به طور مستقیم دور از دسترس نیست.

وی گفت: من امیدوارم تیم ملی فوتبال به سبک دو بازی اخیر خود روند روبه رشدش را ادامه دهد، البته گفتن این نکته ضروری است که تیم ملی ما در همین دو بازی که مقابل لبنان و قطر برگزار کرد به خاطر فعالیت های فردی و توانایی شخصی بازیکنان خود پیروز شد و کی‌روش مثل یک و نیم سال پیش تاثیری در موفقیت تیم ملی نداشت.

روشن با اشاره به اهمیت آمادگی روانی بازیکنان تیم ملی پیش از بازی با کره گفت: خوشبختانه شرایط روحی تیم ملی بخاطر دو بازی گذشته بسیار خوب است و امیدوارم که این تیم در روزها آتی نیز بتواند تحت تاثیر فشار روانی قرار نگیرد.

وی در مورد نتیجه احتمالی دیدار ایران و کره هم گفت: شک نکنید اگر تیم ملی ما برای مساوی به اولسان برود قطعا بازنده دیدار خواهد بود. کی روش به نظرم نباید به ترکیب برنده تیم اش دست بزند و حتما به سبک دو بازی مقابل لبنان و قطر از خط دفاعی آن دو بازی استفاده کند.

این کارشناس فوتبال در پایان در رابطه با درگیری رسانه ای کی روش و سرمربی کره گفت: به نظرم کی روش در این خصوص اشتباه کرد. آنها از خدا می خواهند به لحاظ روانی ایران را به هم بریزند و سرمربی ایران نباید با آنها دهن به دهن می کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز