خبرگزاری کار ایران

کی‌روش از استخوان‌بندی استقلال بهره برد؛

روشن: باید 4 گل به لبنان بزنیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۰۵

باید به لبنان در تهران سه، چهار گل بزنیم تا تفاضل گل مان را زیاد کنیم و باخت دور رفت در بیروت را هم پاک کنیم تا این برد پر گل روحیه خوبی برای بازی با کره جنوبی باشد.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: موفقیت تیم ملی مقابل قطر به خاطر این بود که کی‌روش از استخوان‌بندی استقلال ترکیب تیم خود را انتخاب کرده بود.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: موفقیت تیم ملی مقابل قطر به این دلیل بود که کی‌روش استخوابندی استقلال را در این دیدار حساس و مهم که در خانه حریف بود حفظ کرده بود. شرایط ما طوری است که همه بچه ها همیشه در اختیار کادر فنی نیستند و جور کردن خط دفاع از تبریز، اصفهان و تهران کار خیلی سختی است. بچه ها مقابل تیم های عربی حساسیت خاصی دارند و در این بازی غیرتی کار کردند و نتیجه گرفتیم. کی‌روش اگر همین کار را ادامه دهد یعنی اینکه یک چیزی می‌فهمد اما اگر بخواهد تغییرات کلی در ترکیب تیم ملی بدهد فایده ای ندارد.

وی در مورد بازی با لبنان گفت: باید به لبنان در تهران سه، چهار گل بزنیم تا تفاضل گل مان را زیاد کنیم و باخت دور رفت در بیروت را هم پاک کنیم تا این برد پر گل روحیه خوبی برای بازی با کره جنوبی باشد. اگر ما کره جنوبی را ببریم و کره جنوبی از ازبکستان ببازد مستقیم به جام جهانی می رویم اما شرط اصلی صعود ما بردن این دو بازی است.

روشن در پایان گفت: شانس صعودمان الان بالای 60 درصد است. کره جنوبی با لبنان مساوی کرد و وضعیت خودش سخت شد و بازی ما مقابل کره جنوبی در سئول خیلی سرنوشت ساز و حساس شد به همین دلیل می گویم 60 درصد شانس صعود داریم. ما باید از اول محکم کار می کردیم تا کار به اما و اگر نکشد اما هنوز هم شانس صعود داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز