خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته یک فوتبال؛

شهرداری تبریز لیگ برتری شد/فولاد نفس استقلال را برید

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۵۱

تیم شهرداری تبریز با تساوی برابر راهیان كرمانشاه سهمیه حضور در لیگ برتر فوتبال را به دست آورد.

مسابقات فوتبال لیگ دسته اول فوتبال(جام آزادگان، عصر امروز پیگیری شد و تیم شهرداری تبریز با تساوی برابر راهیان كرمانشاه سهمیه حضور در لیگ برتر فوتبال را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و ششم گروه دوم رقابت‌های فوتبال دسته اول با انجام 4 بازی از ساعت 16:30 برگزار شد که تیم شهرداری تبریز با هدایت فراز کمالوند با مجموع 47 امتیاز صدر جدول گروه دوم را به خود اختصاص داد تا به عنوان سومین تیم تبریزی مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کند.

همچنین تیم استقلال خوزستان با قبول شکست 2 بر یك برابر فولاد یزد به بازی پلی‌اف راه یافت. تك گل تیم خوزستانی را علیرضا ابراهیمی در دقیقه 75 به ثمر رساند و علی بیك زاویه (81) و احمد نورالهی در دقیقه 91 دو گل پیروزی بخش فولاد را به ثمر رساندند تا تیم استقلال در امتیاز 46 متوقف شود.

همچنین از ساعت 16 نیز تیم شهرداری یاسوج به مصاف پاس همدان رفته بود که در این دیدار همدانی‌ها با نتیجه یك بر صفر مقابل میزبان خود به برتری رسیدند. وحید علی‌آبادی در دقیقه 32 تك گل سبزپوشان همدانی را به ثمر رساند تا مجموع امتیازات این تیم به عدد 45 برسد و با گرفتن جای تیم یاسوجی، رده سوم گروه دوم را به خود اختصاص دهد.

در دو مسابقه دیگر، شهرداری ‌بندرعباس 3 بر یك مس رفسنجان را به زانو در آورد و ایرانجوان بوشهر و نیروی زمینی به تساوی یك بر یك دست یافتند.

لازم به ذكر است، در این چارچوب قرار بود مسابقه دو تیم یادآوران شلمچه و سایپا شمال برگزار شود كه به زمان دیگری موكول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز