خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان امداد و نجات کشور؛

اولین پایگاه جاده‌ای امداد و نجات خیرساز در استان هرمزگان افتتاح

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۷۸۴

اولین پایگاه جاده‌ای امداد و نجات خیرساز استان هرمزگان در چاه بنارد با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، پایگاه امداد و نجات چاه بنارد یادمان مرحوم سید یوسف بنی هاشم با حضورمهدی ولی پور، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر،محمدباقر محمدی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان و فرماندار شهرستان بستک مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پایگاه خیر ساز در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان توسط خیرین  و ۳۷۰ میلیون تومان  اعتبار از سوی سازمان جمعیت هلال احمر کشور،اولین پایگاه جاده ای امداد و نجات خیر ساز استان هرمزگان است که در زمان بروز حوادث جاده ای و سوانح احتمالی خدمات امدادی ارائه می دهد.

مهدی ولی پور، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در حاشیه افتتاح این پایگاه اظهار کرد:کشور ما جز ۱۰ کشور حادثه خیز دنیاست لذا باید همواره آمادگی ارائه خدمات در حوادث احتمالی به آسیب دیدگان را داشته باشیم.

 وی ضمن قدردانی از زحمات خیرین و داوطلبان در پیشبرد اهداف جمعیت تصریح کرد:آرزوی ماست که حمایت های خیرین استمرار پیدا کند و مردم کمترین آسیب را در حوادث ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز