خبرگزاری کار ایران

رئیس هلال احمر قوچان خبر داد:

تلاش ۳ ساعته نیروهای مردمی و امدادی برای نجات جان موتور سواران در روستای زیارت نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۶۶۳

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از امدادرسانی به مصدومان حادثه سقوط موتور سیکلت به درون دره در روستای زیارت نیشابور توسط عوامل هلال‌احمر قوچان ، اورژانس ۱۱۵ عبدالله گیو و نیروهای مردمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، مسعود برازنده در این خصوص گفت : در ساعت ۱۵:۳۰ امروز حادثه ای مبنی بر سقوط ۲ موتر سوار به درون دره در روستای زیارت نیشابور (۱۰ کیلومتر بعد از روستای کلیدر)  به عوامل پایگاه امداد و نجات شهید یوسف کلاهدوز هلال‌احمر قوچان اعلام و عوامل پایگاه با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند .

وی درباره این حادثه ادامه داد : بعد از انجام  عملیات جستجو و دسترسی به مصدومین حادثه که با حضور عوامل محلی و اورژانس ۱۱۵ روستای عبدالله گیو انجام شد ، اقدامات پیش بیمارستانی لازم برای مصدومین حادثه انجام  و با تلاش عوامل اورژانس ، نیروهای مردمی و عوامل هلال‌احمر مصدومین به محل مناسب انتقال داده شدند .

برازنده با بیان اینکه مصدومین توسط بالگرد اورژانس نیشابور به بیمارستان منتقل شدند در باره علت بروز حادثه گفت : این ۲ موتور سوار برای تفریح به کوه رفته بودند که به علت بی احتیاطی به درون دره سقوط کرده بودند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز