خبرگزاری کار ایران

در طول یک هفته گذشته محقق شد؛

برگزاری ۱۷۰ کلاس مجازی در دانشکده فنی و حرفه‌ای ولی عصر

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۷۲۱

دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران تهران ولی عصر(عج)در هفته جاری حدود ۱۷۰ کلاس درس نظری مجازی با مشارکت ۸۸ استاد برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، با شیوع ویروس کرونا در کشور و با توجه به سلامتی و پیشگیری دانشجویان در ابتلا به ویروس کرونا درراستای دستیابی به اهداف برنامه های آموزشی نیمسال جاری و ارتقای کیفیت امور آموزشی، فعالیت‌های آموزشی دانشکده به صورت مجازی به قوت ادامه یافت.

 دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران تهران ولی عصر(عج)، بلافاصله پس از تعطیلی دانشگاه‌ها، با تشکیل ستاد آموزش‌های الکترونیکی تا پایان تعطیلات فروردین، ۷۶۰ جلسه کلاس‌ درس آفلاین در ۱۸۳ عنوان درسی برگزار و با فراهم نمودن امکانات لازم از تدریس اساتید داوطلب، با حضور در دانشکده فیلمبرداری کرده و به منظور استفاده دانشجویان در سایت دانشکده بارگزاری شد.

همچنین در سال ۹۹ با برنامه ریزی منسجم، آموزش مجازی به صورت آنلاین، باقوت و تلاش شبانه روزی مسوولین و تیم پشتیبانی و فراهم کردن بسترهای لازم ایجاد شد و با تعریف کد کاربری و رمز عبور به منظور ورود و استفاده دانشجویان از کلاس درسهای تعریف شده، اقدام شد و امکان حضور و غیاب، پرسش و پاسخ و گرفتن آزمون شفاهی در بستر مجازی آموزشی جدید فراهم شد.

اکنون کلاس‌ها به صورت مجازی و به طور گسترده در حال برگزاری است ودر هفته جاری حدود ۱۷۰ کلاس درس تئوری، با مشارکت ۸۸ استاد و حضور بیش از ۸۰ درصد دانشجویان برگزارشدو درهفته آینده نیز کلاس های تئوری – عملی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز