خبرگزاری کار ایران

واژگونی پژو پارس در محور خاش-ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۶۷۴

واژگونی پژو پارس در محور "خاش- ایرانشهر"، ۳ کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان وبلوچستان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۳۵ محور "خاش- ایرانشهر" محدوده روستای "ایرندگان" به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه حاضر شدند.

 وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه پژو پارس با ۴ سرنشین که همگی اعضای یک خانواده بودند از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده و ۲ سرنشین خودرو در دم فوت و سرنشین دیگر آن نیز مجروح و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شهر ایرانشهر منتقل شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.

به گزارش سایت پلیس، وی با اشاره به ترافیک روان در محورهای مواصلاتی جنوب استان سیستان و بلوچستان از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و هوشیاری کامل در سطح جاده رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز