خبرگزاری کار ایران

حافظی:

گزارش دیون شهرداری تهران نیاز به راستی‌آزمایی دارد

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۶۲۰

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گزارش ارائه شده توسط معاون شهرداری تهران درباره دیون شهرداری را یک خوداظهاری عنوان کرد و گفت: نیاز است؛ این گزارش راستی‌آزمایی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌الله حافظی در دویست و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پس از ارائه گزارش مالی و دیون شهرداری توسط معاون شهردار گفت: گزارش‌هایی که از اهمیت بالایی برخوردار هستند، ابتدا باید در اختیار اعضای شورا قرار گیرد و در مرحله بعد در دستور کار شورا گنجانده شود. گزارش شهرداری تهران در خصوص دیون یک گزارش خوداظهاری بوده و نیاز است؛ این گزارش راستی‌آزمایی شود.

حافظی ادامه داد: در گزارش ارائه شده توسط معاون شهردار، مغایرتی در ارتباط با املاک وجود دارد، چرا که تنها املاک ثبت شده در دفاتر شهرداری مورد محاسبه قرار گرفته است، اما املاکی که از مردم خریداری شده ولی در دفاتر ثبت نشده است، مدنظر قرار نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران گفته است؛ در حوزه مالی شفافیت‌ها را افزایش داده است، افزود: شفافیت مالی را باید با مصداق‌های مشخص اعلام کرد. در حقیقت باید گزارش حسابرسی‌های مالی هر سال نسبت به سال قبل روشن‌تر شود تا بتوان از شفافیت مالی سخن گفت.

این عضو شورای شهر تهران با بیان این مطلب که در این گزارش اعلام شد که بدهی سررسید بانک‌ها 4 هزارمیلیارد تومان است، اما در اواخر تیرماه و توسط وزارت اقتصاد رقم دیگری اعلام شد، اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم؛ کارگروه مشترکی بین دولت و شهرداری تهران تشکیل شود تا اعداد بدهی‌ها به صورت مشخص و روشن مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز