خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد:

احداث مرکز بزرگ درمانی در کهریزک

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۷۰۶

فرماندار ری از احداث مرکز بزرگ درمانی و توانبخشی در کهریزک خبر داد که می‌تواند؛ خدمات بسیاری را به مردم جنوب تهران ارائه نماید.

به گزارش ایلنا، هدایت اله جمالی پور  در ضیافت افطاری که در محل سالن مهر آسایشگاه کهریزک و با حضور خیرین و مسئولین شهرستان برگزار شد ، بر اهمیت خدمت رسانی به مناطق محروم و نیازمند تأکید کرد .

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری حضور خود و همراهانش در میان سالمندان و معلولین را توفیق بزرگی دانست و افزود: بر این باوریم، روح خیرخواهی که لازمه زندگی بشری است به‌خوبی در این مرکز نمایان است ، مدیران و کارکنان این مجموعه روحی بزرگ و توانی عالی دارند که می‌توانند با سخت کوشی از جمع زیادی از آسیب‌پذیرترین افراد جامعه سرپرستی نمایند ، شرایط بهداشتی و درمانی آنان را فراهم نموده و به آنان اجازه دهند از موهبت خدادادی زندگی بهره مند گردند .

وی با یادآوری خدمات مرحوم حکیم زاده موسس آسایشگاه کهریزک نیز گفت :به یقین هر کسی نمی‌تواند پای بر جای پای آن مرد شریف و متدین بگذارد ، اما       می‌شود در مسیری که آن مرد ربانی قدم برداشت ، حرکت کرد و ادامه طریق داد ، برخی از افراد ممکن است بضاعتی در زندگی نداشته باشند ، اما قدم‌های بزرگی دارند که در راه خدا از آن بهره می‌جویند ، خدا نیز به آنان کمک می‌کند و در نهایت نام آنان همواره در تاریخ و تارک دنیا نقش می‌بندد .

جمالی پور از اقدام برای احداث مرکز بزرگ درمانی و توانبخشی در کهریزک نیز اطلاع داد و افزود :با توجه به نیازهای فراوان مردم جنوب تهران جهت بهره مندی از خدمات تخصصی درمانی و توانبخشی ، مقرر گردیده مرکز هاشمی نژاد واقع در شهر کهریزک با همراهی سازمان بهزیستی تبدیل به مرکز بزرگ درمانی و توانبخشی گردد که از این رهگذر مردم جنوب تهران به‌ویژه مناطق محروم و روستاهای همجوار این منطقه می‌توانند از امکانات درمانی و توانبخشی این مرکز بهره‌مند گردند .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز