خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد دیه استان البرز:

۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۱۳۶

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی با مساعدت خیرین و ستاد دیه کشور ۵۰ نفر از مددجویان استان البرز آزاد شدند، گفت: این تعداد از مددجویان در مجموع بیش از ۳۰ میلیارد ریال بدهی داشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، محمدباقر مقدسی با اشاره به اینکه بیش از ۲ میلیارد ریال از این مبلغ را خیرین پرداخت کردند، خاطرنشان کرد: قسمت قابل توجه این بدهی‌ها را ستاد دیه کشور و بخش دیگر از طریق تسهیلات بانکی برای آزادی مددجویان تأمین شد.

وی با تأکید بر اینکه در سال گذشته بیش از ۲۹۰ نفر از مددجویان واجدشرایط این ستاد مردم نهاد آزاد شده‌اند، تصریح کرد: مجموع بدهی‌ این افراد ۳۳۰ میلیارد ریال بود که در سال ۹۳ پرداخت و موجبات آزادی آن‌ها فراهم شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با بیان اینکه از این تعداد ۶۴ نفر بدهکاران دیه بودند، گفت: ۱۹۹نفر دیگر از این مددجویان که امکان استخلاص آن‌ها فراهم شد، بدهکاران مالی و ۱۰۸ نفر دیگر محکومان به نفقه بودند.

مقدسی با بیان اینکه اهتمام این ستاد در سال جاری معطوف به موضوع پیشگیری خواهد بود، اظهار داشت: هرچند فعالیت قانونی خود را در رابطه با آزادسازی زندانیان انجام می‌دهیم اما هر چقدر در زمینه پیشگیری فعالیت داشته باشیم به طور قطع برد بیشتری نصیب مردم خواهد شد.

مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به اینکه مردم باید از همه شرایط حقوقی و مقررات عمومی آگاهی نسبی داشته باشند، گفت: با توجه به فرارسیدن ماه حرام و افزایش دیه در این ایام رانندگان باید دقت نظر بیشتری در این بخش داشته و همواره پیشگیری از وقوع حوادث و مشکلات را در صدر کارهای خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز