خبرگزاری کار ایران

داوطلب شرکت در انتخابات شورایاران محلات:

برخی از پروژه‌های شهری غیرکارشناسی و سلیقه­‌ای است

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۶۶۷

داوطلب شرکت در انتخابات شورایاری‌ها از محله کیان‌شهر شمالی گفت: اجرای پروژه­‌های شهری معمولا بدون کارشناسی بوده و سلیقه­‌ای است و نگهداری از شهر به معنای واقعی پیگیری نمی­‌شود.

علی اکبر کمیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه پیگیری بهبود فضای سبز محله از اولویت‌های وی پس از ورود به شورایاری محله است، گفت: احداث سرای محله، جمع آوری معتادان از دیگر مسائلی هستند که پس از ورود به نهاد شورایاری محله دنبال خواهم کرد.

وی ادامه داد: حوزه شهری با مشکلات زیادی روبه رو است که حل و فصل برخی از آنها نیاز به عزم ملی و تصمیم­‌گیری­های کلان دارد.

کمیجانی با تاکید بر تکرار بی‌مورد کارها به عنوان یکی از معضلات شهری افزود: اجرای پروژه­های شهری معمولا بدون کارشناسی بوده و سلیقه­‌ای است و نگهداری از شهر به معنای واقعی پیگیری نمی­‌شود.

این داوطلب شرکت در انتخابات اظهار کرد: پروژه‌های مختلف در دست اقدام قرار می­‌گیرد اما نظارت وافی و کافی بر آنها اعمال نمی­‌شود به عنوان مثال امروزه مترو یکی از نیازهای مبرم شهری است در حالی که بیشتر ایستگاه­های مترو فاقد سرویس بهداشتی است.

وی تصریح کرد: مهم­ترین ضعف در سه دوره گذشته شورایاری محلات به فراموشی سپردن وظیفه اصلی این نهاد است، چرا که در برخی از موارد شورایاران محترم خود را مدنظر قرار می­‌دهند و نه محله و شهروندان و مشکلات آنان را.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز