خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

جایگاه آقایان و بانوان در اتوبوس‌های بی‌آرتی جابجا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۷۵۷

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: متأسفانه خانم‌ها بیشترین آسیب را در تصادفات راهنمایی و رانندگی مرتبط با اتوبوس‌ها می‌بینند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مهدی علیزاده اظهار کرد: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این‌ وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

علیزاده در ادامه یادآور شد: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند، کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد خاطرنشان کرد: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی بازگردد.

علیزاده گفت: امسال با پیگیری‌های فراوان شهردار تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز