خبرگزاری کار ایران

نگرانی پلیس از وضعیت تصادفات جاده‌ای در ۶ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۷۹۹

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ضمن ابراز نگرانی از وضعیت تصادفات جاده‌ای در ۶ استان کشور، گفت: در ایام نوروز امسال، آمار نگران‌کننده‌ای از تصادفات در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خوزستان، اصفهان، فارس و خراسان رضوی به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: در ایام نوروز امسال، آمار نگران‌کننده‌ای از تصادفات در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خوزستان، اصفهان، فارس و خراسان رضوی به ثبت رسیده است. 

وی افزود: کماکان جریان سفرهای نوروزی ادامه دارد، اما با توجه به نزدیک شدن به پایان ایام تعطیلات الگوی سفر به سمت مبادی پیش‌بینی شده است و طی امروز و روزهای آینده، افزایش حجم برگشت مسافران به سمت استان‌های مبدأ را در پی خواهیم داشت. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: عصر امروز برای برخی از محورها ترافیک سنگین پیش‌بینی شده است و برخی از محورها محدودیت تردد خواهند داشت عمده این محورها چالوس و آزادراه تهران-شمال خواهد بود که اطلاع‌رسانی انجام می‌شود. 

وی با تاکید بر این که هموطنان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت محدودیت جاده‌ها با تلفن ۱۲۰ تماس بگیرند، اظهار داشت: براساس آخرین آمار، حدودا ۸۹۰ هزار خودرو همچنان به تهران برنگشته‌اند، در استان‌هایی مانند مازندران که بیشترین حجم تردد را داشته است، حدودا ۲۸۰ هزار خودرو همچنان ماندگار هستند. در استان گیلان حدود ۲۲۰ هزار خودرو و خراسان رضوی با ۷۵ هزار خودرو آمار بیشترین ماندگاری‌ها را دارند. 

این مقام مسئول در پلیس راهنمایی و رانندگی کشور خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط ویژه ماه مبارک رمضان تغییراتی در الگوی سفرها دیده شده و بیشترین سفرها به استان‌های زیارتی چون خراسان رضوی و قم بوده است. برخی از استان‌های جنوبی مثل بوشهر و هرمزگان نیز مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. 

شیرانی در پایان از عموم هموطنان درخواست کرد که زمان بازگشت از سفر خود را مدیریت کنند و ضمن رعایت مقررات، از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی و سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز