خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خبر داد؛

​ رشد ۶۵ درصدی اعزام کاروان‌های سلامت در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال پیش از آن

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۷۹۷

​رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اعزام یک هزار و ۳۸۸ کاروان سلامت و ارائه خدمات دارویی و درمانی رایگان به مردم مناطق محروم روستایی و محلات کمتر برخوردار شهری در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی گفت: در راستای ارائه خدمات داوطلبانه و سلامت محور به ساکنان مناطق محروم و دور از دسترس خدمات پزشکی و درمانی،در طول سال گذشته ۱۳۸۸ کاروان سلامت این سازمان به مناطق دورافتاده و کم برخوردار اعزام شدند.

 سلیمی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ و با کمک اعضا، داوطلبان، خیرین و حامیان، ۸۴۰ کاروان سلامت به مناطق جامعه هدف اعزام شد و در سال ۱۴۰۲ شاهد رشد ۶۵ درصدی این خدمت در سراسر کشور بودیم.

سلیمی در ادامه بیان کرد:کاروان‌های سلامت با نقش آفرینی داوطلبانه پزشکان متخصص و عمومی، پیراپزشکان،کارشناسان مامایی و پرستاری... سال گذشته به ۲۱۹ هزار و ۶۱۸ نفر در مناطق کم‌برخوردار سراسر کشور، خدمات رایگان ارائه کردند.

 وی افزود: همچنین با مشارکت خیرین و داوطلبان سراسر کشور، در حاشیه برگزاری این کاروان های سلامت ۳۱هزار و ۲۴ بسته معیشتی تهیه و تامین و بین نیازمندان توزیع شد.

سلیمی از مشارکت ۱۴ هزار و ۶۶۸ داوطلب در برگزاری و اعزام کاروان‌های سلامت سال ۱۴۰۲ خبر داد و ضمن قدردانی از این مشارکت فعال و اثربخش،ارزش ریالی خدمات سلامت محور و معیشت محور کاروان های یاد شده را بیش از ۴۵۰میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز