خبرگزاری کار ایران

رئیس صندوق رفاه دانشجویان:

پرداخت وام تحصیلی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ شروع شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۹۰۱

وام‌ها و تسهیلات پرداختی توسط صندوق رفاه دانشجویان، بخشی از هزینه‌های دانشجویان کشور را تأمین می‌کند، این وام‌های دانشجویی دارای انواع و شرایط مختلفی است و دانشجویان براساس اطلاعیه‌ها و بخشنامه‌های صندوق رفاه دانشجویان، در صورت داشتن شرایط دریافت می‌بایست در زمان و تاریخ اعلام شده به سایت صندوق رفاه دانشجویان مراجعه کرده و نسبت به تشکیل پرونده و سپس انتخاب وام مورد نظر خود اقدام نمایند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان با توجه به گذشت حدود یک ماه از آغاز نیمسال دوم تحصیلی، خاطرنشان کرد: ثبت نام وام‌های دانشجویی دانشجویان روزانه از ابتدای اسفندماه آغاز شده و این دانشجویان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ مطابق با برنامه زمان‌بندی شده که برای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ارسال کرده ایم، فرآیند ثبت تقاضای وام خود را انجام دهند. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در خصوص میزان اعتبار وام‌ها عنوان کرد: میزان اعتبار وام‌های تحصیلی و ضروری در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری برای هر دانشگاه به صورت مجزا تخصیص داده شده است و فقط پرداخت اعتبار وام ودیعه مسکن متاهلی به صورت متمرکز خواهد بود. 

گنجی در پایان اشاره کرد: نظر به اهمیت تسریع در پرداخت وام‌ها به دانشجویان و با توجه به گذشت حدود یک ماه از ثبت تقاضاها، پرداخت وام‌های تحصیلی نیمسال دوم از روز ۲۶ اسفند ماه شروع شده است و بیش از بیست هزار دانشجو مشمول دریافت وام شده‌اند و مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان وام نیز تا امروز پرداخت شده است. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: دانشجویانی که هنوز برای دریافت وام ثبت نام ننموده‌اند نیز تا ۱۵ اردیبهشت سال جدید فرصت دارند تا مطابق با جدول زمان‌بندی وام‌ها برای ثبت تقاضا به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی: https://refah.swf.ir مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز