خبرگزاری کار ایران

عضویت دانشگاه فرهنگیان در سازمان بین المللی سینوو

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۱۲۹

دانشگاه فرهنگیان با هدف تقویت و توسعه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی اسلامی به سازمان بین المللی سینوو پیوست.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پس از درخواست و پذیرش سند عضویت سازمان بین‌المللی سینوو دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از دانشگاه‌های تخصصی ایران و در راستای گسترش همکاری‌های بین‌المللی آموزشی و پژوهشی به خانواده بزرگ این شبکه بین‌المللی علمی و دانشگاهی پیوست. 

دانشگاه فرهنگیان از جمله دانشگاه‌های تخصصی ایران است که در راستای ایجاد نوآوری و توانمندسازی ساختار آموزشی مدارس؛ رسالت پرورش معلمان و کارشناسان آموزشی را برپایه شیوه‌های آموزش فن‌آورانه بر عهده دارد. 

این دانشگاه هم‌اکنون دارای ۹۸ پردیس و مرکز دانشگاهی جداگانه خواهران و برادران می‌باشد. 

همچنین بر اساس ارزیابی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری (ISC) در سال ۱۴۰۱و تاییدیه شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه فرهنگیان رتبه دوم را در میان دانشگاه‌های زیر نظام کشور دارا است. 

گفتنی است سازمان بین‌المللی سینوو با بَرنام شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام یکی از شبکه‌های وابسته به - کامستک - کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فن‌آوری کشورهای هم‌پیمان در سازمان همکاری‌های اسلامی است که وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری جمهوری اسلامی ایران میزبانی از آن را بر عهده دارد. 

این سازمان بین‌المللی، پایگاهی سرشار از دانایی و توانایی است که با آرمان دادگری، ژرفایش و پایایی دانش و اندیشه و توانمندسازی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی جهان اسلام، در گسترش آموزش‌عالی همگانی استوار بر فن‌آوری هوشمند می‌کوشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز