خبرگزاری کار ایران

وزیر راه خبر داد:

رفع خطر ۴۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۰۵۸

وزیر راه و شهرسازی از رفع خطر ۴۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: دوربین‌های نظارتی در جاده‌ها بسیار کم است و باید در این بخش امور را به خارج از دولت واگذار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲) هجدهمین همایش سراسری مدیران و رؤسای پلیس راهور با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا و جمعی از فرماندهان انتظامی و پلیس راهور در سالن همایش نورالرضا ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی کشور برگزار شد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با بیان این که ۵۶۰ نقطه حادثه‌خیز در زمان‌های گذشته رفع خطر شده بود، گفت: از ابتدای سال ۸۷۸ نقطه پرحادثه را هدف‌گذاری کردیم که تا کنون ۴۰۰ نقطه آن را رفع خطر کردیم.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون ترانزیت رشد ۴۰ درصدی داشته است؛ همچنین با افتتاح گذرگاه آستارا - آذربایجان می‌توان بخش زیادی از مشکلات ترانزیتی را حل کرد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بازگشایی قطعه نهایی آزادراه منجیل - رودبار هفته آینده انجام می‌شود که با این کار بخش زیادی از ترافیک این نقطه رفع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دوربین‌های نظارتی در جاده‌ها بسیار کم است و باید در این بخش امور را به خارج از دولت واگذار کنیم.

بذرپاش تصریح کرد: تا بخش عمومی و خصوصی را وارد کار نکنیم، رشدمان همین است و نباید انتظار بیشتری داشته باشیم.

وزیر راه با اشاره به رتبه‌بندی گواهینامه‌ها گفت: ما در دولت آماده‌ایم تا تصمیماتی در راستای نظم پذیری و اصلاح کردن رفتار ترافیکی این رانندگان اتخاذ کنیم.

بذرپاش در پایان گفت: در حال بررسی هستیم تا کیفیت آسفالت جاده‌ها مناسب‌تر شود تا با یک بارندگی این آسفالت خراب نشود و از بین نرود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز