خبرگزاری کار ایران

توصیه مهم پلیس راهور در پی هشدار نارنجی هواشناسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۸۲۳

پلیس راهور فراجا توصیه و تاکید می‌کند که با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی کشور، هم‌میهنان عزیز در صورت لزوم انجام سفر، با آمادگی و تجهیزات کامل این کار را انجام دهند.

به گزارش ایلنا، با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، طی روزهای آتی شاهد بارش‌های قابل توجهی در اکثر استان‌های کشور به ویژه در غرب، شمال غرب، مرکز و شمال شرق کشور خواهیم بود. 

لذا پلیس راهور فراجا توصیه و تاکید می‌کند که هموطنان عزیز حتی‌المقدور از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت و اقدام به سفر، حتما پس از کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها و سلامت فنی خودرو، خصوصا کسب اطمینان از سالم بودن وسایل گرمایشی خودرو و همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، جیره غذایی و … اقدام به سفر کنند. 

براساس اعلام خبرگزاری پلیس، طبق هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، روزهای شنبه تا دوشنبه (۵ تا ۷ اسفند ۱۴۰۲) بارش باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما، برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ و کولاک برف در استان‌های گیلان، مازندران، فارس، گلستان، کهکلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، ایلام، قم، تهران، البرز، اصفهان، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، بوشهر و هرمزگان رخ خواهد داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز