خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور فراجا خبر داد:

اصلاح ۴۲۷ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۳۵۴

رئیس پلیس راهور فراجا از اصلاح ۴۲۷ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان مهرماه خبر داد و گفت: استان تهران بیشترین نقاط حادثه خیز درون‌شهری در کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سید کمال هادیان‌فر در تشریح وضعیت نقاط حادثه‌خیز درون‌شهری در سطح کشور گفت: در ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد کل نقاط حادثه‌خیز درون‌شهری در سطح کشور ۲ هزار و ۵۲۳ نقطه بود که از ابتدای سال تا پایان مهرماه تعداد ۴۲۷ نقطه اصلاح شده است. 

وی افزود: از تعداد ۲ هزار و ۹۶ نقطه حادثه‌خیزی که در سطح معابر درون‌شهری باقی مانده است، تعداد ۳۵۵ نقطه آشکارسازی و تعداد ۱۷۱ نقطه نیز ایمن‌سازی شده است. 

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: هم‌اکنون استان تهران ۳۷۴ نقطه حادثه‌خیز را در سطح معابر درون‌شهری دارد که از این لحاظ دارای بیشترین تعداد نقاط در سطح کشور است.

هادیان‌فر با بیان این که در ابتدای سال ۱۴۰۲، استان‌های تهران، خوزستان و فارس بیشترین تعداد نقاط حادثه‌خیز را داشتند، اضافه کرد: بیشترین فعالیت برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز در سال جاری در استان تهران با ۱۱۲ مورد از ۴۸۶ نقطه و استان خوزستان با ۵۳ مورد از ۲۵۷ نقطه صورت گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان‌های تهران، خوزستان و فارس به ترتیب با ۳۷۴، ۲۰۴ و ۱۸۶ نقطه، بیشترین نقاط حادثه‌خیز درون‌شهری باقیمانده را در سطح کشور دارند. 

رئیس پلیس راهور فراجا به تهیه شناسنامه ترافیکی برای نقاط حادثه‌خیز نیز اشاره کرد و گفت: تمام نقاط حادثه‌خیز در ابتدای سال ۱۴۰۲ از سوی پلیس راهور استان‌ها اعلام شده است و دارای شناسنامه ترافیکی هستند که در این شناسنامه،‌ مواردی از جمله نام نقطه، نوع محل، علت حادثه‌خیز بودن، طول و عرض جغرافیایی درج شده است.

وی در پایان گفت: صورت‌جلسه مربوط به شناسنامه‌های نقاط حادثه‌خیز با هماهنگی و نظارت شورای عالی ترافیک، پلیس راهور استان‌ها و شهرداری‌های مربوطه تنظیم شده و نهایتا به تایید وزارت کشور رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز