خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور:

نیروهای مسلح افتخاری برای ملت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۷۰۰

رئیس‌جمهور نیروهای مسلح را افتخاری برای کشور دانست و گفت: امروز با رهنمودهای حکیمانه فرمانده معظم کل قوا، نیروهای مسلح ما نیروهای مومن، متدین، آگاه، زمان‌شناس‌، مردم‌دوست و خودباور هستند. حقیقتا نیروهای مسلح ما امروز افتخاری برای ملت هستند و در دل مردم جای دارند.

به گزارش ایلنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در مراسم چهل و هشتمین دوره دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) با تاکید بر این که امنیت‌ ما متکی به کشورهای خارجی و قدرت‌های مرسوم در دنیا نیست، تصریح کرد: امنیت ما به دست توانای مردم و نیروهای مسلح و مقتدرمان و نیروی انتظامی رقم خورده است.

رئیس‌جمهور امنیت کشور را برخواسته از آگاهی و بیداری و حضور مردم دانست و گفت: امنیت امروز ما به دلیل حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، امنیت کشور برخاسته از آگاهی و بیداری و هوشیاری و حضور در صحنه نیروهای جان بر کف و نیروهای مسلح و مرزبانان غیور نیروی انتظامی است.

آیت‌الله رئیسی نیروهای مسلح را افتخاری برای کشور برشمرد و بیان کرد: امروز با رهنمودهای حکیمانه فرمانده معظم کل قوا نیروهای مسلح ما نیروهای مومن، متدین، آگاه، زمان‌شناس‌، مردم‌دوست و خودباور هستند. حقیقتا نیروهای مسلح ما امروز افتخاری برای ملت هستند و در دل مردم جای دارند، زیرا در کنار مردم و با مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح وجود خود را سپر کرده‌اند در برابر تهدیدات تا به مردم آسیبی نرسد. نقش شما به عنوان نیروی انتظامی اهمیت زیادی دارد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: الحمدالله ایمان در دل دارید، علم و آگاهی و دانش دارید، توانایی دارید اما داشتن ابزار مناسب نیز بسیار اهمیت دارد. دولت خود را موظف می‌داند که به نیروی انتظامی و عزیزانمان در فراجا کمک کند که از هر جهت به روز و به هنگام باشد.

وی با بیان این که حتما مساعدت با نیروی انتظامی در دستور کار دولت قرار دارد، اظهار داشت: در کار انتظامی و ایجاد امنیت، وسایل ارتباطی و اطلاعات به هنگام بسیار مهم است و دولت، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و همه نهادهای انقلاب اسلامی خود را آماده خدمت به مردم کرده‌اند که مردم ما علی‌رغم تهدیدها و تحریم‌ها بتوانند با آرامش زندگی کنند.

آیت‌الله رئیسی مطرح کرد: دشمن اراده کرده است که کارشکنی و فتنه‌گری کند، اما ملت ما اراده کرده است که مسیر پیشرفت را با اقتدار ادامه دهد و در این جنگ اراده‌ها اراده ملت ایران تا کنون پیروز شده و از این پس نیز پیروز خواهد شد. تردید نداریم که در جنگ اراده‌ها مردم دل‌داده به خدا و نیروهای مسلح که توکل به خدا دارند و اعتماد به نفس دارند در میدان‌های مختلف پیروزی کسب کرده‌اند.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز (دوشنبه ۱۴ اسفند)، در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی حضور یافت.

رئیس‌جمهور در بدو ورود به دانشگاه علوم انتظامی بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و با قرائت فاتحه‌ای ادای احترام کرد. آیت‌الله رئیسی سپس از دانش آموختگان حاضر در این دانشگاه در مراسم صبحگاهی سان دید.

گفتنی است، احمدوحیدی، وزیر کشور و سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا رئیس‌جمهور را در این مراسم همراهی کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز