خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم دشمن را کور کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۹۱۲

فرمانده فراجا گفت: انتظار می‌رود که من و شما هم رأی بدهیم و هم اگر می‌دانیم فردی نمی‌خواهد رأی بدهد، به سراغش برویم و او را پای صندوق رأی ببریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی عصر امروز (۲۳ بهمن ۱۴۰۲) با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور و جمع دیگری از فرماندهان فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تهران و همزمان به صورت ویدئوکنفرانسی در سایر استان‌های کشور برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا در این مراسم گفت: انقلاب که به رهبری امام (ره) به بار نشست، اولین نهاد برای دفاع از انقلاب با فرمان حضرت امام، کمیته بود که شکل گرفت. از همان اوایل انقلاب آمریکایی‌ها ماهانه وعده نابودی انقلاب را می‌دادند، اما غافل از این بودند که معمار بزرگ انقلاب، اصحابی دارند که تا پای جان پای این انقلاب می‌مانند.

فرمانده فراجا با اشاره به لزوم دفاع از وطن گفت: اگر جهاد اباعبدالله الحسین (ع) فراموش‌شدنی است، آن‌گاه جهاد دفاع مقدس و جهاد دفاع از میهن هم فراموش‌شدنی است، که البته نیست. رفتن بالا از آن دیوار جرثومه فساد (لانه جاسوسی) خوب است، اما پای آن اعتقاد و پای آن حرکت ماندن خوب است، اراده باید با اخلاص باشد و نه فقط انجام دادن.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم دشمن را کور کرد، ۴۰ سال است دشمن می‌گوید جمهوری اسلامی سال آینده را نمی‌بیند و ۴۰ سال است که دشمن کورتر می‌شود.

سردار رادان با تاکید بر این که اکنون در برهه حساسی هستیم؛ گفت: انتظار می‌رود که من و شما هم رأی بدهیم و هم اگر می‌دانیم فردی نمی‌خواهد رأی بدهد، به سراغش برویم و او را پای صندوق رأی ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز