خبرگزاری کار ایران

تقدیر معاون درمان وزارت بهداشت از حضور پرشور جامعه سلامت در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۸۲۲

معاون درمان وزارت بهداشت در پیامی از حضور پرشور هموطنان و به ویژه خانواده بزرگ نظام سلامت کشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت در متن پیام سعید کریمی آمده است:« انتخابات و حق تعیین سرنوشت کشور توسط آحاد مردم یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت اقتدار درونی و افزایش مشروعیت سیاسی در عرصه بین‌المللی و پشتوانه‌ای محکم برای نمایندگان آنان است که با انگیزه‌ای مضاعف برای حل مشکلات آنان گام بردارند.

حضور پرشور، حماسی و قابل‌تحسین هموطنان عزیز کشورمان به ویژه خانواده بزرگ نظام سلامت و کادر درمان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بار دیگر نشان داد که پیوند مردم و نظام الهی ایران یک پیوند محکم و ناگسستنی است.

لذا وظیفه خود می‌دانم به پاس این حضور پرشور و غرورانگیز شما مردم عزیزمان که با احساس مسئولیت هوشمندانه و در جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و در لبیک گویی به فرامین و تاکیدات مقام عظمای ولایت (دامه برکاته)، در پای صندوق‌های رای حماسه آفریدید، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. از خداوند بزرگ می‌خواهم که این حضور باشکوه را مایه خیر، برکت و توسعه کشور قرار دهد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز