خبرگزاری کار ایران

جذب متصدی امور دفتری در قالب آزمون استخدامی اختصاصی معلولان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۴۹۷

در پی برگزاری اولین آزمون استخدامی اختصاصی توانخواهان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، سازمان پزشکی قانونی کشور در قالب این آزمون نسبت به جذب این عزیزان در عنوان شغلی متصدی امور دفتری اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای قانون حمایت از معلولان، اولین آزمون استخدامی اختصاصی توانخواهان (معلولان) بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنما برگزار می شود.

این آزمون صرفاً مختص توانخواهان بوده و لازم است در زمان ثبت نام مدارک مورد نیاز توسط متقاضی ارائه شود. همچنین داوطلبان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir و ورود به صفحه اختصاصی اولین آزمون استخدامی توانخواهان (معلولان)، ضمن کسب اطلاع در مورد نحوه برگزاری آزمون و شغل-محل های اعلامی از سوی هر دستگاه، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

یادآور می شود سازمان پزشکی قانونی کشور در قالب این آزمون توانخواهان واجد شرایط را در عنوان شغلی متصدی امور دفتری در استان های اردبیل، بوشهر، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و مرکزی استخدام خواهد کرد. لازم به ذکر است آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون چهارشنبه نهم اسفند ماه جاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز